سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای سازمان جهاد خود کفایی سپاه پاسداران، خصوصا سردار سرلشکر حسن مقدم خاطرنشان کردند: محصول تلاش‌های این عناصر ممتاز، هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه آن خط نورانی برخوردارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

آن جان بر کفان نستوه با سینه گشاده و عزم راسخ همواره به پیشباز خطر شتافته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هرگز احساس خستگی به خود راه ندادند. شهادت، بی شک برترین آرزوی آنان بود. لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه‌ئی برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است. ما همه در غم این عزیزان با خانواده‌های گرامی آنان شریک و همدردیم. خدا را شکر که محصول تلاش‌های آنان هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه آن خط نورانی برخوردارند.

عزیزان من؛ امیدوار به تفضل بی انقطاع حضرت حق، و با استمداد از ارواح شهیدانتان، تلاش و همت را دو چندان کنید تا همه بیش از پیش بدانند که شهادت برای ما توفیق الهی و مایه برکت و عروج برتر است.

تسلیت صمیمانه خود را به بازماندگان و دوستان و همکاران این شهدا تقدیم می‌دارم.

سیدعلی خامنه ای

‌25/آبان/‌1390

انتهای پیام


اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان آمریکا 50 درصد بیشتر شده است.
 

به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از  شبکه العالم، مجله آلمانی اشپیگل در گزارشی تاکید کرد؛ پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرده که اقدامات خشونت آمیز در این کشور علیه مسلمانان از 107 مورد در سال 2009 به 160 مورد در سال 2010 افزایش یافته است.
درحالیکه طی همین دوره زمانی، اقدامات خشونت آمیز علیه یهودیان 4 درصد کاهش یافته است.
دید‌بان حقوق بشر با ابراز نگرانی درباره این مساله، تاکید کرد که تشدید این خشونت‌ها مساله‌ای نگران کننده است.
نماینده دیدبان حقوق بشر گفت: دیدبان حقوق بشر از مدت‌ها پیش اعلام کرده که اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان والبته هر نوع خشونت، باید تحت عنوان نقض حقوق بشر بررسی شود.
وی تاکید کرد: دولت آمریکا  باید اقدامات بازدارنده بیشتری در این ارتباط انجام دهد.


 

پلیس شهر نیویورک از ساعت یک بامداد با پخش اعلامیه هایی در این پارک به بهانه لزوم پاک کردن معابر آن، به معترضان قول واهی داد که به محض تمیز کردن محل چادرها در پارک زاکوتی، آنها می توانند دوباره به محل برگردند اما مشروط بر اینکه دیگر با خود کیسه خواب، پتو و چادر نیاورند.

ادامه مطلب...