سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

علی عبداللّهی با بیان اینکه جریان نفاق با ترور شهید ژاله که از قبل طراحی شده بود به‎دنبال ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی بودند، گفت: نوع گلوله‌ای که شهید ژاله با آن ترور شده، در نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیکر شهید محمد مختاری از دیگر کشته‌شدگان حوادث اخیر به دست عوامل منافقین لحظاتی پیش در دستان جمعی از مردم انقلابی کشورمان از مقابل منزل این شهید واقع در شرق تهران تشییع شد.

ادامه مطلب...

به گزارش فارس به نقل از "فوکوس "، "باراک اوباما " که به عنوان قدرتمندترین مرد جهان شناخته می‌شود در حالی پس از کناره گیری "حسنی‌مبارک " از قدرت از انقلاب مردم مصر استقبال کرد که در آخرین لحظه متوجه شد دقیقا در مصر چه روی می دهد.

ادامه مطلب...

بهروز مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص آخرین تصمیات درباره چگونگی واریز یارانه‌ها اظهار داشت: واریز یارانه‌ها همچنان به صورت پرداخت مرحله اول است و هیچ تغییری در نحوه پرداخت آن صورت نگرفته است.

ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران باید مرز خود را با دشمنان مشخص کنند، در غیر این صورت اتهام همخوانی و هم‌بیانی آنها با سران استکبار در دل تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند.

ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت تجلیل از جانبازان فتنه 88 گفت: سال گذشته فتنه عمیقی به وجود آمد که در این فتنه مردم شاهد حوادث بسیاری بودند، از این رو تجلیلی در شأن جانبازان سرفراز فتنه سال گذشته را در تهران برنامه‌ریزی و اجرا خواهیم کرد.

ادامه مطلب...

استانبول - دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: مذاکرات باید بر اساس "منطق مشترک" باشد در غیر این صورت مذاکره به "دیکته" تبدیل می شود و دیگر مذاکره نیست.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس، در پی وقوع انقلاب اسلامی در تونس و سقوط دیکتاتور "زین العابدین بن علی "رئیس جمهور مخلوع و فراری این کشور ، برخی از منابع آگاه خبر می دهند.

ادامه مطلب...