سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

امام هادی پیوسته تحت نظر حکومتهای جور بود و سعی می شد که آن حضرت با پایگاههای مردمی و افراد جامعه تماس نداشته باشد. با این حال آن مقدار از فضایل اخلاقی از ایشان بروز نموده که دانشمندان و حتی دشمنان اهل بیت علیهم السلام را به تحسین آن وجود الهی واداشته است متوکل در نامه ای که برای امام علیه السلام می نویسد خاطر نشان می کند: امیرالمومنین عارف به مقام شماست و حق خویشاوندی را نسبت به شما رعایت می کند... ادامه مطلب...

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به سیر حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: اسراییل که دایما به کشور ما تعدی می کرد، هم اکنون از این ترس دارد که ما به مواضعش حمله ببریم، از 25 می 2000 تاکنون، به استثنای جنگ 33 روزه سال 2006 ، اسراییل جرات نکرده که به لبنان حمله کند و این امر به لطف معادله ارتش، ملت و مقاومت است. ادامه مطلب...

"صراط" - دول غربی پس از شناخت رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی (ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی )، به طور علنی در مقابل دین اسلام و ایران موضع خصمانه گرفتند.  در میان هجمه ها و تبلیغات سوء سردمداران و سیاست مداران غربی علیه ایران ، بسیاری از شهروندان عادی که نقش مهمی در جامعه خود نداشتند ، با سیاست های غلط دولت خویش هم سوء شده و به ایفای نقش در سناریوهای ضد اسلامی پرداختند.  در میان این شهروندان عادی ، نام برخی از ایرانیانی که هویت خود را فراموش کرده اند به چشم می خورد که اقدامات شرم آور و اسف باری را در مقابل دین و عقاید مستحکم ملت شریف ایران و چه بسا مسلمانان جهان صورت دادند.  در میان نام های مختلفی که به عناد و دشمنی با اسلام و جمهوری اسلام روی اورده اند نام مریم..

ادامه مطلب...

در حالی که یک مقام آمریکایی مدعی شد که دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و نماینده آمریکا در مذاکرات بغداد پس از پایان گفت وگوهای روز گذشته گپ بسیار کوتاهی داشته اند، یک مقام ایرانی این ادعا را رد کرد. ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر در بغداد ؛‌هم اکنون سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی  کشورمان و خانم کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  در حال مذاکره دو  جانبه در دارالضیافه بغداد هستند.
در پایان این مذاکرات قرار است خانم اشتون در جمع خبرنگاران حاضر شود و به سئوالات آنان پاسخ دهد.
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران هم قرار است در پایان این مذاکرات دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران را تبیین کند.
هیات جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بغداد بسته پیشنهادی خود را که پنج محور دارد به طرف مذاکره کننده پنج به علاوه یک ارائه کرده است.
در پایان نشست دو جانبه ،‌ جلیلی و اشتون توافق کردند که سومین دور گفتگوهای هیات مذاکره کننده ایرانی و  پنج به علاوه یک  عصر امروز برگزار شود.
این مذاکرات قرار است ساعت 18 به وقت محلی 19 و 30 دقیقه به وقت تهران میان هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با نمایندگان پنج به علاوه یک در دارالضیافه بغداد انجام شود.


گزارش خبرگزاری فارس، اخبار به دست‌آمده حکایت از آن دارد که نشست بعدی ایران و 1+5 طی روزهای 29 و 30 خرداد ماه ( 18 و 19ژوئن) در مسکو برگزار خواهد شد.
گفت‌و گوهای ایران و گروه 1+5 در 3 دور به مدت 2 روز در بغداد برگزار شد.
انتهای پیام/