سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمه الله علیه را تسلیت گفتند.

                                                                                        

ادامه مطلب...

بر اساس نظرسنجی که توسط دانشگاه مریلند آمریکا انجام شد تنها 20 درصد از پرسش‌شوندگان اعلام کرده‌اند که برنامه‌های «بی‌بی‌سی» و «صدای آمریکا» را دنبال می کنند و 80 درصد پرسش شوندگان به این پرسش پاسخ منفی داده‌اند.ادامه مطلب...

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری در 2 دهه گذشته به هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، براندازی فرهنگی و نهایتا ناتوی فرهنگی اشاره کردند که خروجی برخی از این خلاءها را بعد از انتخابات و در این فتنه اخیر مشاهده کردیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، وی در سال 1301 هجری شمسی در نجف آباد چشم به جهان گشود و دیشب درگذشت.

دکتر باهر ازپزشکان معالج وی درتشریح علت فوت آیت الله منتظری اعلام کرد: وی به علت کهولت سن مدت ها با بیماری های مختلف از جمله تنگی عروق، آسم و مشکلات تشنجی روبرو بود.

                                                                   


السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

                                تصـــــاویر حرم حضرت امام حسین علیه الســــلام زنده و مستقیــم از طریق سـایت امام حسین پخش می شود .

برای مشاهده از مرورگر اکسپلورر (Internet Explorer) استفاده کنید

اینجا کلیک کنید


وحیدی افزود: این موشک با داشتن سوخت جامد مرکب یک موشک دومرحله‌ای با قدرت مانور و توانمندیهای بسیار عالی است که می‌تواند در قدرت تاکتیکی و تکنیکی نیروهای مسلح ما تحول بسیار عمده‌ای محسوب شود، دقت فوق‌العاده و بسیار بالا از دیگر ویژگی‌های این موشک بشمار می‌رود. وی در ادامه تصریح کرد:‌ از ویژگی دیگر موشک بهینه شده سجیل 2 و سیستم پرتاب آن...

 

                                           

ادامه مطلب...

جریان فتنه از آقازاده‌‌ها در ضربه‌زدن به نظام استفاده می‌کند

 وزیر اطلاعات گفت: متاسفانه باید گفت که جریان فتنه از پتانسیل آقازاده‌‌ها برای ضربه‌زدن به نظام در راستای این فتنه و سایر فتنه‌ها استفاده می‌کند.

                                               

خبرگزاری فارس: سخنگوی جنبش الحوثی یمن گفت: نیروی هوایی ارتش آمریکا با مشارکت مستقیم در جنگ شمال یمن، بسیاری از سلاح‌های کشتار جمعی و سلاح‌های ممنوعه را علیه مردم این منطقه به‌کار می‌برد.

                                               

رییس‌جمهور گفت:‌ به فضل الهی امروز یک حرکت پرحجم و بالنده در عرصه علم و پژوهش در کشور ما جاری است و دستاوردهای علمی و پژوهشی افتخارآمیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر محمود احمدی‌نژاد در همایش پژوهش و فناوری افزود: عرصه‌های گوناگون علمی در دسترس دانشمندان و محققان قرار گرفته است، در حالی که بعضی دستاوردهای امروز در گذشته حتی در آرزوهای ما هم نمی‌گنجید؛ برخی عرصه‌ها به گونه‌ای بود که دانشمندان ما تصور هم نمی‌کردند که روزی بتوانند وارد آن شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای ملی و فراملی، تعداد اختراعات، مقالات و پژوهش‌ها در عرصه‌های صنعتی، پزشکی، هوافضا، نانو و هسته‌یی را ببینید، اتفاقاتی عظیم و آینده‌ساز است.

                                                                            

ادامه مطلب...