سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

همزمان با گرم شدن هوا و شروع فصل تابستان مسئله حجاب در نهادهای دولتی پررنگ شده و منجر به آن می شود که دستگاه های متعهد به حل این مسئله پس از ماه ها فراموشی تعهد خود، یکباره به تکاپو و تلاطم افتاده تا به طور ضربتی طرح عفاف و حجاب را اجرا کنند.

ادامه مطلب...

اسامه هفدهمین فرزند از 57 فرزند محمد بن لادن تاجر سرشناس عرب بود. در باره محمد بن لادن گفته می شود که یکی از پروژه هایی که وی را صاحب میلیون ها دلار پول کرد، پروژه گسترش مجموع مساجد مکه بود.

همه چیز درباره خاندان بن لادناز ده سال پیش بود که اسامه بن لادن ناشناس برای مردم جهان تبدیل به یک کابوس بزرگ شد. مرد عرب هنوزهم خبرساز است و جنجالی. با اینکه کسی خبرمرگ وی منتشر شده است، اما همچنان هر خبری از او برای مردم جهان جذاب است و شنیدنی و شاید هم کمی هراس انگیز. در این بین نه فقط خود اسامه بن لادن که تک تک اعضای خانواده اش هم به سبب فعالیت های تروریستی هفدهمین پسر بن لادن بزرگ به نوعی در صدر اخبار دنیا بودند.

ادامه مطلب...

به نقل از پرس تی وی، کریس بامبری گفت: "وضع بحرین بسیار بحرانی است، نیروهای اشغالگر عربستان سعودی حدود بیست مسجد را در بحرین ویران کرده اند. خانه های مخالفان بحرینی نیز ویران شده است. کارمندان مخالف در بحرین از کارشان اخراج شده اند.

ادامه مطلب...

درحالی که جناحهای سیاسی در آمریکا تلاش می کنند از مرگ بن لادن برای تحقق اهداف سیاسی خود در افغانستان بهره برداری کنند، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت: عقب نشینی نیروهای امریکایی از افغانستان مسیر خود را طی خواهدکرد.

ادامه مطلب...

سازمان عفو بین الملل عصر چهارشنبه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: دولت بحرین باید به سیاست سرکوب و نقض شدید حقوق بشر در آن کشور پایان دهد. این سازمان مستقر در لندن، با انتقاد از تمدید حالت فوق العاده در بحرین گفت: مقامات بحرینی باید بازداشت خودسرانه مخالفان را متوقف کنند و معترضانی را که به دلیل شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز و درخواست اصلاحات دستگیر شده اند، فورا آزاد کنند.

ادامه مطلب...

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز اتاق‌های فکر و مشاوران نزدیک دولت آمریکا برای توجیه گرایش‌های نامعقول اوباما به سمت تحریم‌ها و جنگ نرم و دخالت در کشورهای اسلامی و عربی، از ذخیره‌های استراتژیک انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی می‌کنند.

ادامه مطلب...

 یک فرد تروریست بازداشت‎شده در سوریه اعتراف کرد که با همکاری برخی افراد به سلاح گرم مسلح شده و با هدف تحریک مردم به تظاهرات به‏سوی نیروهای امنیتی شلیک کرده است.

ادامه مطلب...