سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

در نهمین اجلاس سالیانه UPR (گزارش دوره‌ای وضعیت حقوق بشر) که در مقر سازمان ملل در ژنو برگزار شد موضوع نقض حقوق‌بشر در آمریکا برای اولین بار مورد توجه کشورها قرار گرفت. کشورهای مختلف در این اجلاس به 228 مورد نقض حقوق بشر در آمریکا اشاره کردند و این در حالی است که واشنگتن بارها با استفاده ابزاری از عبارت وسوسه‌انگیز حقوق بشر ایران و دولت‌های مخالف سیاست‌های بین‌المللی خود را به نقض حقوق بشر محکوم کرده است.

ادامه مطلب...

مردم آمریکا سالهاست به نگاههای بی پروایانه میلیونها ابزار جاسوسی در زندگی خصوصیشان عادت کرده اند. آمریکاییها سالهاست که می دانند اگر کتابهای فهرست سیاه اف بی آی را از کتابخانه ای امانت بگیرند یا از کتابفروشی ای بخرند، نام و مشخصات آنها، خود به خود، در اولویتهای حساسیت برانگیز اف بی آی قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

در 13 فوریه 2011، مؤسسه امداد ICNA ( یک مؤسسه اجتماعی مسلمان در آمریکا)، در یربالیندا کالیفرنیا، یک مراسم برگزار کرد تا بر علیه گرسنگی و بی‌خانمانی و ادار پناه‌گاه‌های زنان در ایالات متحده، اعانه جمع آوری کند. در همین حین چند صد نفر ظاهر شدند تا این جلسه برگزاری اعانه را مورد ارعاب خود قرار دهند. در این مراسم حتی مقامات رسمی منتخب، نیز علیه مسلمانان سخن گفتند.

ادامه مطلب...

فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای کشورهای غربی در هفته‌های اخیر با موجی از ادعاها مبنی بر حملات سایبری (اینترنتی) به اروپا همراه بوده است به گونه‌ای که این محافل تلاش کرده‌اند اروپا و امریکا را در معرض تهدید شدید امنیتی از طریق گروه‌های تروریستی حاکم شده بر فضای سایبری معرفی کنند. از سوی دیگر در دکترین امنیتی و راهبردی این کشورها به ویژه انگلیس و امریکا حملات سایبری تهدید امنیتی بزرگ برای این کشورها معرفی شده‌اند که به میزان تهدیدات القاعده و سایر گروه‌های تروریستی خطرناک هستند.

ادامه مطلب...

وزیر اطلاعات در گفت‌و‌گو با «ایران» مطرح کرد،  ویروس استاکس نت پیش از فعال شدن در تور وزارت اطلاعات افتاد.  متأسفانه اقدامات جریان فتنه منجر به ضربات و لطماتی به برخی سرمایه‌های کشور از جمله ترور و شهادت دو تن از دانشمندان هسته‌ای و جمعی از مردم در بمب‌گذاری‌های شرق و غرب کشور شد.

ادامه مطلب...

کنگره آمریکا در میان تدابیر شدید امنیتی و زیر سایه انتقادهای مختلف ، بررسی طرح پیتر کینگ نماینده جمهوریخواه را درباره پژوهش در خصوص رادیکالیزه شدن اسلام در آمریکا آغاز کرد. این نشست کنگره در شرایطی آغاز شد که همزمان تظاهر کنندگان مسلمان و حامیان غیر مسلمان آنان نیز در خارج از ساختمان کنگره این نشست را محکوم کردند و آن را نشانه ای از اسلام ستیزی کنگره دانستند. کینگ ، طراح این پژوهش ادعا می کند هدف وی از برگزاری این نشست هشدار درباره رشد عضوگیری القاعده و تروریست های اسلامی از بین شهروندان آمریکایی است. به زعم وی القاعده در اعزام تروریست از خارج به داخل آمریکا موفق نبوده است.

ادامه مطلب...

کمتر از یکماه از اولین سخنرانی علنی رئیس سازمان جاسوسی انگلیس در 100 سال اخیر که در آن از لزوم روی آوردن به فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران سخن گفته بود، دو دانشمند موثر هسته‌ای کشورمان مورد حمله تروریستی قرار گرفته و یکی از این دانشمندان به شهادت رسید.

ادامه مطلب...

جامعه مسلمانان امریکا به شدت از بیانیه اسلام‎‏ستیزانه، پیتر کینگ نماینده جمهوری‌خواه ایالت نیویورک امریکا در کنگره این کشور، انتقاد کرده‌اند. به گزارش پرس تی وی، شورای روابط اسلامی- امریکایی به شدت اظهارت کینگ، رئیس کمیته امنیت ملی مجلس نمایندگان امریکا را محکوم کرده است.

ادامه مطلب...

افراطی ها در آمریکا تلاش تازه ای را این بار در کنگره این کشور برای منزوی کردن مسلمانان آمریکایی آغاز کرده اند.این افراطیون به رهبری "پیتر کینگ" نماینده نیویورک تلاش دارند این هفته در مجلس نمایندگان با نبش قبر یک موضوع کهنه و غیرمرتبط با اسلام و مسلمانان, اسلام هراسی را ترویج دهند.

ادامه مطلب...

نگاهی به پرونده سیاه آمریکا در نقض گسترده حقوق بشر در سالهای اخیر نشان می دهد که دولتمردان این کشور اصولا اعتقادی به حقوق بشر ندارند و تحلیلگران منصف و ناظران آزاد اندیش در سراسر جهان معتقدند که تشت رسوایی آمریکا در مقوله حقوق بشر سالهاست که از بام به زمین افتاده است.

ادامه مطلب...