سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

توضیحات حجت الاسلام حشمدار در مورد حوادث رخ داده در شب نیمه شعبان و ضرب و جرح طلبه مجروح علی خلیلی, فیلم فوق واقعا گوش کردنی است.

                  
دانلودفیلم کلیک کنید


                                         
دبیر شورای تأمین استان تهران با اعلام بررسی پرونده مقصران ماجرای حمله اوباش به طلبه ناهی منکر در جلسه شورای تأمین استان تهران از معرفی این افراد به دادگاه تخلفات اداری خبر داد. ادامه مطلب...

یکی از همراهان علی خلیلی، طلبه جوانی که در پی نهی از منکر مضروب شده است، ادعای ضارب مبنی بر اینکه طلبه جوان به خاطر صدای ضبط با آنها درگیر شده است را کذب محض خواند.
                                   

ادامه مطلب...

معاون بیمارستان عرفان با اعلام آخرین آخرین وضع طلبه ناهی از منکر از بهتر شدن وضعیت هوشیاری و کنترل خونریزی علی خلیلی خبر داد.
                             

ادامه مطلب...

سوپروایزر بیمارستان محل بستری با اشاره به وضعیت کنونی علی خلیلی طلبه مضروب و ناهی از منکر که بیهوش است، گفت: این طلبه پس از عمل جراحی هم‌اینک با دستگاه تنفس می‌کند.
                               


ادامه مطلب...

یکی از دوستان علی خلیلی طلبه جوان ناهی از منکر به خبرنگار فارس گفت: طلبه جوان به همراه دوستانش از سوی اراذل و اوباش که حدود 6 نفر بودند مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه شاهرگ به شدت زخمی شد.
                                        

ادامه مطلب...

سرهنگ اصلانی،رئیس پلیس کرج در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهارداشت:شنبه شب 25 تیرماه در ساعت 45/23 دقیقه شب درگیری ما بین روح اله داداشی و 3 فرد ناشناس رخ می دهد که در نهایت منجر به جراحت شده و به قتل داداشی می انجامد.جزئیات قتل روح الله داداشی

ادامه مطلب...

یکی از همراهان طلبه ناهی از منکر مضروب گفت: این بیمار اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است و برای هر شب بستری وی بین یک تا 2 میلیون تومان مطالبه می‌کنند، وزارت بهداشت هم مشغول پیدا کردن مقصران عدم پذیرش است.

ادامه مطلب...