سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

نبردهای ریف شمالی لاذقیه درحالی در مناطق مختلف آن ادامه دارد که گروه‌های مسلح شرکت کننده در نبردهای این منطقه از هلاکت سرکرده گروه «آزادگان شام» در جریان نبردهای امروز شنبه خبر دادند.<** ادامه مطلب... **به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نبردهای سخت و شدید بین نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مسلح امروز شنبه نیز در منطقه مرزی «کسب» در ریف شمالی لاذقیه در حالی ادامه دارد که این گروه‌ها از هلاکت تعدادی از سرکردگان خود در جریان نبردهای امروز خبر دادند.

در این راستا جنبش آزادگان شام اعلام کرد که سرکرده خود به نام «انس الحلوه» ملقب به ابو مهاجر را در نبردهای کسب از دست داده است. خبر هلاکت الحلوه یک روز پس از اعلام خبر هلاکت سرکرده گروه مسلح موسوم به «شام الاسلام» یعنی «ابراهیم بنشقرون» ملقب به «ابو احمد المغربی» در کسب منتشر می‌شود.

همچنین گروه «اجناد شام»، وابسته به «جبهه اسلامی» روز گذشته جمعه نیز از هلاکت فرمانده نظامی خود در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه در شهر ادلب در شمال غربی سوریه خبر داد و اعلام کرد که «ابو عبدالله طعوم»، سرکرده این گروه اطراف شهرک شیعه نشین «الفوعه» در ادلب کشته شده است.

در عرصه میدانی، ‌ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در روستای «غمام» در ریف شمالی کسب را هدف قرار داد و منهدم کرد، این درحالی است که دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز تلاش افراد مسلح برای نفوذ به تپه استراتژیک 45 را دفع کرد و 40 تروریست را به هلاکت رساند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه در چندین پرواز مواضع و مقرهای گروه‌های مسلح را در روستاهای جبل النسر، السوده، بیت شروقو و سد برادون هدف قرار داد و بیش از 35 تروریست را به هلاکت رساند و 75 نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

 


 


کاربر گرامی شما در صورت می خواهید طرح ندای ولایت ثبت نام کنید، و بصورت رایگان پیامک مهدویت و ولایت در یافت کنید فقط عدد 12 را به 10005117635084 ارسال کنید.

http://nedayevelayat.vcp.ir  <<=== برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.


رهبر معظم انقلاب در دیداری با برخی فرماندهان سپاه فرمودند: مهدی باکری و بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس کمتر از برخی از امامزاده‌ها نیستند.

خبرگزاری فارس: توصیه مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه ادامه مطلب...

سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل گفت که این گروهک 4 مرزبان ایرانی را در منطقه مرزی افغانستان و ایران نزدیک شهر زابل به ایران تحویل داده است و پیکر جمشید دانایی‌فر نزد این گروه است. ادامه مطلب...

یک منبع آگاه با اشاره به سناریوی جدید گروهک تروریستی جیش العدل گفت:گروهک تروریستی جیش العدل قصد دارد پیکر این شهید را از طریق قاچاقچیان به داخل ایران بفرستد و بعد مدعی شود که قتل او در خاک پاکستان نبوده است. ادامه مطلب...

 قاسم سلیمانی,امام خمینی,بم

سردارسرلشکر سلیمانی :

ایران قادر به انجام هر کاری است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به عزم و اراده پولادین ملت ایران در برابر دشمنان گفت: دشمن از این غافل است که ایران با اتکا به اراده مردمی قادر به انجام هر کاری است. ادامه مطلب...

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام اینکه ثبت نام دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین آغاز می شود، تاکید کرد: دریافت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت نام است.

ادامه مطلب...

قرار است پس از ملک عبدالله، سلمان بن عبدالعزیز به عنوان ولی عهد و جانشین موقت وی، مقرن بن عبدالعزیز به عنوان ولیعهد و شاهزاده متعب بن عبدالعزیز پسر ملک عبدالله به عنوان نایب رئیس دوم هیأت دولت و نیز محمد بن سلمان به عنوان وزیر دفاع زمام امور را به دست گیرند.

ادامه مطلب...

"یی هتوت" سخنگونی دولت در سخنانی به روزنامه نگاران "رانگون" گفت: اگر خانواده ای بخواهد خود را به عنوان یک روهینگیایی معرفی کند ثبت نامش نمی کنیم، مسلمانان می توانند خود را تبعه های بنگالی معرفی کنند صفتی که مقامات بر بیشتر روهینگیایی های منطقه اطلاق می کنند و معتقدند اینها مهاجران غیر قانونی هستند. ادامه مطلب...