سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

محسن حاجی‌حسنی قاری بین‌المللی قرآن پیش از حادثه منا در کنار خانه کعبه برای آخرین بار با صوت بسیار زیبا قرآن تلاوت کرد.

شهید محسن حاجی حسنی کارگر در حادثه منا قاری بین المللی




به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس محسن حاجی حسنی کارگر لحظاتی پیش در پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی تلاوت کرد.
وی در این رقابت‌ها  آیات 67 تا 71 سوره مبارکه آل‌عمران را تلاوت کرد، که در ادامه توجه علاقه‌مندان را به تماشای این تلاوت جلب می‌کنیم
 

 

دانلود


خبرگزاری فارس: تلاوت محسن حاجی‌حسنی در مسابقات مالزی و نزد رهبر انقلاب+دانلود
به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس محسن حاجی‌حسنی کارگر قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن مالزی در جریان فاجعه منا به شهادت رسید.

 

تلاوت حاجی‌حسنی نزد مقام معظم رهبری
دانلود

 


تلاوت در مسابقات مالزی

 

دانلود

منبع

 


نماینده کشور در مسابقات مالزی با انتقاد از روند برگزاری و آیین‌نامه مسابقات سراسری قرآن گفت: مسابقات قرآن قاری‌ساز نیست، قاری سوز است و من ناچار به شرکت در مسابقات شدم.
حاجی حسنی با کسب مقام دوم مسابقات سراسری قرآن کریم جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد و در این گزارش گفت‌وگوی وی با فارس تقدیم می‌شود.

شهید محسن حاجی حسنی کارگر در حادثه منا قاری بین المللی
شهید محسن حاجی حسنی کارگر در حادثه منا قاری بین المللی

ادامه مطلب...

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد حادثه‌دیدگان ایرانی به 41 کشته و بیش از 60 زخمی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به خبر تلویزیون گفت: تا این لحظه تعداد حادثه‌دیدگان امروز در منا، به 41 کشته رسیده است. عمدتا به دلیل خفگی و فشار جمعیت جان خود را از دست داده اند. حدود 40 نفر هم مصدوم شده اند. ادامه مطلب...


جامعه > حوادث - عربستان سعودی از کشته شدن 220 نفر از حجاج بیت الله الحرام بر اثر تراکم جمعیت در صحرای منا و در هنگام رمی جمرات خبر داد. در این حادثه همچنین حدود چهارصد نفر از حجاج زخمی شدند. ادامه مطلب...

در پی ازدحام جمعیت در سرزمین منا، تاکنون 453 نفر از حجاج کشته و بیش از 2000 تن دیگر زخمی شدند که 41 زائر ایرانی در این حادثه کشته و بیش از 60 ایرانی نیز مجروح شده‌اند.
خبرگزاری فارس: 453 حاجی در ازدحام سرزمین منا کشته و 2000 نفر زخمی/ 41 زائر ایرانی کشته و بیش از 60 نفر زخمی شدند+عکس
ادامه مطلب...

ایسنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از تایید مرگ 12 ایرانی و مجروح شدن 24 تن (تا لحظه مخابره این خبر) در حادثه امروز رمی جمرات در مکه خبر داد.
مهندس وحید رحمتی، گفت: آمار تقریبی فوتی‌ها و مجروحان این حادثه تا یک ساعت آینده اعلام می‌شود. اما با توجه به وسعت حادثه امروز در مکه، این آمار نیز قطعی نخواهد بود و تخمینی است.

رحمتی علت این حادثه را ازدحام و فشار جمعیت در رمی جمرات عنوان کرد.