سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری میزان: معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز کسانی هستند که بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی میخواهند امام راحل و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی را تحریف کنند و طوری وانمود کنند که راه حل تمام مشکلات در دست آمریکا است.

 

 

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی میزان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه معاون اول قوه قضائیه امروز (شنبه 6 تیر) طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهیدان واقعه هفتم تیر زندگانی هستند که به حق جزء صدیقین و صالحین محسوب می شوند.

وی با اشاره به ضرورت مرور اتفاقات سال 60 گفت: در مثل چنین ایامی در سال 60، ارتش صدام با حمایت استکبار جهانی به یک کشور انقلابی نوپا هجوم تمام عیار آورده بود و شب و روز ملت ایران را با موشک های خود مورد حمله قرار می داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژیه تصریح کرد: در اوایل انقلاب همه عوامل استکبار و همه گروهک های مارکسیستی، التقاطی و سلطنت طلب ها و همه جنود شیطان بزرگ آمریکا در داخل شهرهای ما مشغول ترور، انفجار، غارت و ایجاد تفرقه بودند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب کشورهای غربی برخلاف تمام قوانین بین المللی پول ما را بلوکه کرده بودند و ستون پنجم دشمن نیز مشغول شایعه پراکنی و ایجاد نفاق بود.

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به نفوذ عوامل وابسته و منحرف به بخش های حساس نظام در اوایل انقلاب، گفت: این عوامل نفوذی به دشمنان ما اطلاعات می دادند و مخازن ما را خالی می کردند و به هر نحوی که ممکن بود به انقلاب ما ضربه می زدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژیه با اشاره به اعلام جنگ مسلحانه از سوی گروهک منافقین در 25 خرداد سال 60 بیان کرد: این گروهک به پشتوانه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا علیه انقلاب اسلامی اعلام جنگ کرد.

وی با اشاره به اتحاد منافقین و سلطنت طلبان در اوایل انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: امام راحل و یاران با وفای او با قامتی استوار در برابر همه توطئه ها ایستادگی کردند و پیروز شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژیه با اشاره به افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: در اوایل انقلاب آمریکایی ها حاضر نبودند بسیاری از دستاوردهای ما را به رسمیت بشناسند، اما امروز مقامات عالی آمریکا اذعان می کنند که ابرقدرت منطقه، ایران است و یکی از ابرقدرت های آینده جهان ایران است.

وی ادامه داد: امروز مقامات آمریکایی اذعان می کنند که ما در برابر ایران اسلامی کم آورده ایم و امروز ملتمسانه به رهبر معظم انقلاب پیغام میدهند و در مقابل او خضوع می کنند.

معاون اول دستگاه قضا با طرح این پرسش که امروز سرنوشت عاملین واقعه هفتم تیر چه شده است، بیان داشت: شهید بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون خود در راه انقلاب رضایت خدا و انبیاء را بدست آوردند و خیر خدا و آخرت را نصیب خود و ملت خود کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژیه با اشاره به برنامه ویژه ای که سلطنت طلبان و شبکه نفاق وابسته به بنی صدر در نیمه دوم سال 59 برای تخریب امام راحل و یاران صدیقش تدارک دیده بودند، گفت: گروه ها و شاخه های نزدیک به بنی صدر طی برنامه از پیش تعیین شده می خواستند در روز دوم اسفند سال 59 با حضور بر سر مزار مصدق طی یک اقدام انتحاری علیه شخص امام خمینی (ره) صحبت کنند.

معاون اول دستگاه قضا اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات منافقین و نزدیکان بنی صدر ملکوک کردن شخصیت یاران امام خمینی بود و آنها در این زمینه روی آیت الله بهشتی متمرکز بودند چون می دانستند شهید بهشتی با تشکیل یک حزب فراگیر به نام جمهوری اسلامی برنامه ویژه ای برای کادرسازی نیروهای انقلاب دارد.

 

وی ادامه داد: آنها تصور می کردند که با شهید کردن یاران صدیق امام خمینی می توانند جریان انقلاب را به دست بگیرند و امام (ره) را تسلیم کنند از این رو؛ به سراغ یاران موثر امام آمدند و موثرترین یار امام هم در آن زمان شهید بهشتی بود.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به تلاش جریان وابسته به بنی صدر برای تخریب دستگاه قضا و شخص شهید بهشتی گفت: در آن زمان شخصی به نام منوچهر مسعودی معاون حقوقی بنی صدر به همراه رییس دفتر بنی صدر و 2 نفر از اعضای جبهه ملی و یک نفر از اعضای نهضت آزادی، سه نفر را به خدمت گرفته بودند تا به حوالی زندان اوین مراجعه کنند و با ارتباط گیری با خانواده زندانیان آنها را به خانه ای در منطقه صبا هدایت کنند و به اسم آزاد کردن زندانیان از خانواده آنها اخاذی کنند.

وی ادامه داد: هدف بنی صدر و نزدیکانش از این کار این بود که مسئولان عالی قضایی و در راس آنها شهید بهشتی را تخریب کنند و چنین وانمود کنند که پول گرفتن از خانواده زندانیان توسط مسئولان قضایی انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه با اشاره به دستاوردهای واقعه هفتم تیر گفت: در جریان واقعه 7 تیر اگرچه نظام اسلامی سرمایه های گرانقدری را از دست داد اما شهادت آیت الله بهشتی و یارانش موجب شد تا نه تنها ماهیت واقعی منافقین برملا شود بلکه ماهیت پلید بسیاری از گروهک های وابسته به شرق و غرب و جریانهای معاند داخل را برای همه روشن کرد و انقلاب را بیمه کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برکات خون شهید بهشتی و یاران باوفایش این بود که پس از واقعه هفتم تیر یک وحدت و انسجامی درمیان نیروهای انقلاب ایجاد شد به گونه ای که تا امروز هم نظام جمهوری اسلامی به واسطه آن وحدت و انسجام دربرابر همه توطئه ها ایستادگی کرده است.

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به وظیفه امروز ما نسبت به شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز باید بصیرت داشته باشیم و بدانیم که دشمن توانایی جنگیدن با ما را ندارد اما می خواهد که با دور کردن مردم ما از ارزش ها به خواسته خود برسد.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از مسائل و آسیب ها از عدم کنترل بر همین گوشی های تلفن و رایانه ها ایجاد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه در پایان خاطرنشان کرد: امروز کسانی هستند که بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی میخواهند امام راحل و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی را تحریف کنند و طوری وانمود کنند که راه حل تمام مشکلات در دست آمریکا است.

انتهای پیام/