سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به مواضع خصمانه پاریس علیه کشورمان تأکید کرد: فرانسوی‌ها هیچگاه برای رونق اقتصاد ایران به کشورمان سفر نمی‌کنند و دلشان هم برای ما نسوخته اما دولتمردان ما نسبت به این مسائل بیگانه هستند.


 

خبرگزاری فارس: فابیوس برای رونق اقتصاد ایران به تهران نمی‌آید/ فرانسه از دادن قطعات خودرو هم به ایران سر باز زد

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر هفته آینده فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به تهران، اظهار داشت: این فرصت‌طلب‌ها از هر فرصتی برای بهره‌مندی شخصی و منافع ملی خود استفاده می‌کنند اما دولتمردان ما انگار نسبت به این مسائل بیگانه هستند. 

کوثری ادامه داد: دولتمردان ما نه تنها نسبت به این مسائل حساسیت نشان نمی‌دهند بلکه فرش قرمز هم برای آنها پهن می‌کنند در حالیکه باید بدانند مردم به موقع جواب این بی‌توجهی دولتمردان به ارزش‌های ملی و اسلامی را خواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به جنایات و مواضع خصمانه فرانسه علیه کشورمان تأکید کرد: فرانسوی‌ها هیچگاه برای سرمایه‌گذاری و رونق دادن به اقتصاد ایران به کشورمان سفر نمی‌کنند؛ آنها صرفاً در جهت منافع خود حرکت می‌کنند و دلشان هم برای ما نسوخته است.

وی بر همین اساس تصریح کرد: بهتر است که مسئولان سیاسی، اقتصادی و صنعتی ما اینقدر بی‌تدبیری نکنند و عجولانه از این مقامات غربی دعوت به عمل نیاورند و خیال کنند که آنها می‌خواهند سرمایه‌گذاری انجام دهند.

کوثری با اشاره به حضور فرانسه در مجموعه کشورهای 1+5 یادآور شد: آنها اگر موردی را قبول نداشتند ایران را تحت فشار قرار می‌دادند و حالا نیز از ایران انتظار دارند که اولین کشوری باشند که در بازار ایران حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سوابق و نوع موضعی‌گیری‌های فرانسه درباره ایران مشخص است افزود: نباید به راحتی آنها را پذیرفت، زمانی که آنها باید به ما قطعات خودرو می‌دادند این اقدام را نکردند و ما باید به آنها تفهیم کنیم که انصاف را رعایت نکرده‌اند و در حال حاضر نیز نباید سریع وارد معامله اقتصادی با آنها شویم.

انتهای پیام/