سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

شهادت شیخ نمر، توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه

استاد حوزه علمیه خضری دشت بیاض با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله نمر توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی است گفت: این جنایتی است که بی پاسخ نخواهد ماند و راه این شهید بی رهرو نخواهد ماند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین امیری یکی از پیشکسوتان و استادان حوزه علمیه محمد باقر خضری دشت بیاض در تجمع طلاب و روحانیون خضری دشت بیاض ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن ایت الله شیخ نمر و46 تن از مسلمانان شیعه عربستان گفت: به امید خدا سقوط حکام آل سعود آنان نزدیک است.

وی عنوان کرد: بدانند که خون به ناحق ریخته این روحانی شهید خواب راحت را از رژیم آل سعود سلب کرده و جهان اسلام را بیدار می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت آیت الله نمر توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی است افزود: این جنایتی است که بی پاسخ نخواهد ماند و راه این شهید بی رهرو نخواهد ماند.

این استاد حوزه علمیه از همه مسئولان بالا رتبه خواست تا در برابر این جنایت سکوت نمانند و پاسخ این مظلومیت را از عربستان بگیرند.

گفتنی است، خواندن بیانیه، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون خضری دشت بیاض با شعارهای مرگ بر آل سعود، یهود و وهابی و مرگ بر آمریکا و اسراییل از دیگر برنامه های این مراسم بود.