سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                     «
سخنان  کروبی در مجلس ششم و اعتراف به پول گرفتن از شهرام جزایری
سرزیرشو میدادن به مجلسی ها(مجلس ششم)...هر کی گرفته مشکلی نداشته...!!

1،3 مگابایت
دانلود کلیپ تصویری
مستقیم
شادی روح امام و شهدا صلوات
+بررسی عوامل وعناصراغتشاشات وآشوب های18تیر سال1378درایران...کلیک کنید


نوشته شده توسط : مبارز


                                                    

در این کلیپ سعی شده است تا ابعاد و اعماق فتنه به زبان قابل فهم برای کودکان

نمایش داده شود. این اقدامات سبب می شود تا تیم های پایه کشور بصیرت لازم

را کسب کنند تا در آینده برای انتخاب تیم ملی مشکل نداشته باشیم !

این کلیپ شامل شخصیت های پینوکیو  ، پروفسور بالتازار ، جیمبو ، پت و مت

و چند شعر از عمو پورنگ می باشد. منبع

دانلود با فرمت ?gp (حجم : 3/4 مگابایت) :     لینک مستقیم   

دانلود با فرمت wmw (حجم : 15 مگابایت) :   لینک مستقیم


فراد ناشناس ، نام خیابانی در کویت را از الخلیج العربی به الخلیج الفارسی تغییر دادند ؛ خیابان الخلیج العربی از مهمترین خیابان های شهرکویت است که در منطقه السالمیه قرار دارد.ادامه مطلب...

داوطلب گرامی  جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

  • داوطلبان باید اطلاعات کارت ثبت نام اینترنتی را در اختیار داشته باشند.
  • داوطلبان باید حتما شماره پرونده و کد رهگیری خود را در اختیار داشته باشند.                                           
  •        برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزدسراسری غیر پزشکی سال 1389 اینجا کیلیک کنید


    سایت ضدانقلابی جرس مصاحبه ای را از سحابی منتشر کرد که در مقدمه آن قید شده بود «این مصاحبه سال گذشته حوالی هفتم تیر توسط خبرنگار روزنامه اعتماد تهیه شده بود اما مجال انتشار در روزنامه مذکور را نیافت و نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفته است.»

    ادامه مطلب...

    دادگستری آمریکا دیروز اعلام کرد 11 نفر را به اتهام جاسوسی برای روسیه در خاک آمریکا بازداشت کرده است. بنابر اعلام این نهاد رسمی، افراد یاد شده از سال ها قبل در دهه 1990 میلادی برای مأموریت جاسوسی بلندمدت به آمریکا اعزام شده بودند تا مانند شهروند عادی در این کشور زندگی کنند.ادامه مطلب...

                                        

    به گزارش خبرنگار جهان، داستان از این قرار است که طی هفته های اخیر و در جریان اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و مخالفت های مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد با مصوبه شورا، برخی از نمایندگان مجلس که سال ها جزء حامیان جاسبی بودند، با تغییر و اصلاح مواضع قبلی خود به منتقدان وی و سیستم مدیریتی دانشگاه آزاد تبدیل شده اند.شنیده ها حاکی از این است که عضوی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که نمایندگی مردم را در یکی از شهرهای شمالی کشور بر عهده دارد و همواره از حامیان مدیریت دانشگاه آزاد بوده است، پس از تقابل این مجموعه دانشگاهی با شورای عالی انقلاب فرهنگی و سیاسی کاری های مجموعه مدیریتی این دانشگاه، ضمن انتقاد از رویه در پیش گرفته شده توسط دانشگاه آزاد، چنین رویه ای را غیر قانونی دانسته و در موضع گیری های اخیر خود نظر شورا را فصل الخطاب و در مقام قانون اعلام می کند. بنا بر اخبار موثق، این نماینده محترم به دلیل اینگونه موضع گیری ها و به جرم دفاع از حق و قانون، مورد خشم مدیریت دانشگاه آزاد قرار می گیرد و برادر خانم وی که تا به آن روز مدیر کل امور کارکنان دانشگاه آزاد بود به یکباره توسط مدیریت دانشگاه از سمت خود برکنار و جاسبی یکی از نمایندگان خود در تشکل های سیاسی و دانشجویی در مناطق چند گانه دانشگاه آزاد را بلافاصله جایگزین او می کند.گفته می شود اخیرا نامه ای با امضای برخی از اساتید دانشگاه آزاد در حمایت از جاسبی تهیه شده است.بسیاری از کسانی که با انتشار این نامه مخالفت کردند، این نگرانی را دارند که جزء لیست سیاه جاسبی و عوامل وی قرار گیرند و با آنها برخورد مشابهی همچون خبر فوق شود.


    به گزارش «جهان»، فرمان جابجایی بعضی امکانات سرمایه ای و املاک سرگردان و دارائیهای سرمایه گذاری شده و... صادر گردیده و به زودی تحرکات بسیار زیادی در این رابطه انجام خواهد شد. ظاهراً برخی چهره ها از فضای شلوغ کنونی نهایت بهره برداری را کرده و طرح اموال قابل تصاحب را در برنامه کاری خود لحاظ نموده اند. با توجه به اینکه مسئولین این دانشگاه در گذشته احتمال حسابرسی و بازرسی ها را می داده اند با ترفندی فریبکارانه بسیاری از اموال دانشگاه آزاد را به نام افراد ثبت نموده اند که در اوضاع کنونی در طرح تملک و جابجایی ها قرار گرفته و از اموال منها خواهد شد.
    این گزارش می افزاید: برای اینکه از دستبرد به اموال بیت المال و تبعات بعدی جلوگیری شود لازم است هرگونه نقل و انتقال اموال و دارائیهای این دانشگاه ممنوع گردیده و سریعاً این دارائیها سرپرستی گردند.
    اگرچه برخی متولیان دانشگاه آزاد اخیراً تلاش کردند با راه اندازی نمایش هایی نظیر جلسه هیئت موسس و... چنین القا کنند که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اساسنامه جدید بر زمین مانده اما خبر جدید به وضوح نشان می دهد که حضرات در تدارک وضعیت پس از واگذاری دانشگاه هستند.