سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش «جهان»، فرمان جابجایی بعضی امکانات سرمایه ای و املاک سرگردان و دارائیهای سرمایه گذاری شده و... صادر گردیده و به زودی تحرکات بسیار زیادی در این رابطه انجام خواهد شد. ظاهراً برخی چهره ها از فضای شلوغ کنونی نهایت بهره برداری را کرده و طرح اموال قابل تصاحب را در برنامه کاری خود لحاظ نموده اند. با توجه به اینکه مسئولین این دانشگاه در گذشته احتمال حسابرسی و بازرسی ها را می داده اند با ترفندی فریبکارانه بسیاری از اموال دانشگاه آزاد را به نام افراد ثبت نموده اند که در اوضاع کنونی در طرح تملک و جابجایی ها قرار گرفته و از اموال منها خواهد شد.
این گزارش می افزاید: برای اینکه از دستبرد به اموال بیت المال و تبعات بعدی جلوگیری شود لازم است هرگونه نقل و انتقال اموال و دارائیهای این دانشگاه ممنوع گردیده و سریعاً این دارائیها سرپرستی گردند.
اگرچه برخی متولیان دانشگاه آزاد اخیراً تلاش کردند با راه اندازی نمایش هایی نظیر جلسه هیئت موسس و... چنین القا کنند که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اساسنامه جدید بر زمین مانده اما خبر جدید به وضوح نشان می دهد که حضرات در تدارک وضعیت پس از واگذاری دانشگاه هستند.