سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

شبکه تلویزیونی العالم، ده ها مصری در مقابل سفارت بحرین در قاهره تحصن و نمایشگاه عکسی برگزار کردند که در آن تصاویری از قرآن سوزیها ، تخریب مساجد و قتل کودکان به نمایش گذاشته شد.

ایهاب الرشیدی یکی از وکلای مصری و کارشناس حقوقی در برابر مقامات قضایی مصری در اسکندریه، به اتهام سوزاندن دهها نسخه از قرآن کریم و تخریب مساجد در بحرین علیه رژیم آل خلیفه و آل سعود اقامه دعوا کرده است . محمد الشیخ خبرنگار العالم با اشاره به اقدام دو وکیل مصری به اقامه دعوا علیه عربستان سعودی و بحرین و همچنین تلاش فعالان حقوقی برای برپایی نمایشگاهی از تصاویر جنایتهای نیروهای بحرینی گفت: حقوقدانان مصری از طریق برگزاری این نمایشگاه انزجار خود را از اقدامات وحشیانه نیروهای امنیتی بحرینی با حمایت عربستان سعودی ابراز کردند.

یکی از فعلان مصری در این باره گفت:"ما تصاویری از تخلفات و نقضهای حقوق بشر به دست ارتش عربستانی در بحرین را به نمایش گذاشته ایم و پیامی به سفیر بحرین می فرستیم که آنچه در این کشور صورت می گیرد اقدامات ضد بشری است". محمد الشیخ گفت: هتک حرمت مقدسات اسلامی باعث شد، مردم کشورهای عربی و اسلامی در برابر تحولات بحرین ساکت ننشینند.

به این ترتیب رژیم حاکم بر بحرین و نیروهای اشغالگر عربستان سعودی مجبور شدند در برابر این مردم که برخورد با اعتقادات مذهبی و ادیان اسمانی را نمی پذیرند، موضعی دفاعی اتخاذ کنند.

منبع:http://94.232.172.104/VMK/BodyGozideh.aspx?news_num=283149