سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حسین فدایی در هفدهمین همایش سراسری هیات رزمندگان اسلام در مشهد با اشاره به بعضی مسائل سیاسی کشور گفت : در این مدت اقدامات مثبتی در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در مسیر اهداف نظام صورت گرفت ولی با تعویض وزرا و اصرار بر این تغییرات این حرکت های مثبت به تعویق افتاد . نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این مقطع حساس که حرکت های اسلامی در منطقه و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در داخل آغاز شده و انتخابات مجلس پیش روی ماست و جریان فتنه در پی بدست آوردن فرصت و بهانه برای قدرت یابی است آیا تغییر وزیر خارجه و اصرار بر تغییر وزیر اطلاعات به نفع نظام بود ؟!

فدایی با بیان اینکه تضعیف وزارت اطلاعات به بهانه ضعف عملکرد آن در شرق کشور و منطقه به نفع نظام نبود افزود : همه می دانیم که حجت الاسلام مصلحی نزدیکترین فرد به احمدی نژاد بود ! با این وجود آیا این برخورد رئیس جمهور با وی موجب بی اعتمادی مردم و مسئولان و ایجاد اختلاف نمی شود ؟

وی با اشاره به فشارهای وارد شده به نیروهای مومن وزارت اطلاعات در دوران اصلاحات گفت : چرا اکنون که شرایط برای کار این نیروها فراهم شده است ، دولت بر ادامه حرکت جریان انحرافی اصرار می ورزد ؟

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان فاسد انحرافی و قدرت طلب و فتنه دوم در پی یکدست سازی در وزارت اطلاعات بود و قصد داشت تا در همه بخش های آن مهره چینی کند افزود : هدف آنان از این اقدام تاثیر بر انتخابات ، تضعیف و کور کردن دیده بان نظام در برخورد با مفاسد اقتصادی و رسیدن به بعضی اغراض دیگر بود .

فدایی خالص سازی دستگاهها و پست های مدیریتی و آوردن افراد هماهنگ و مطیع سازی آنان را از برنامه های جریان انحرافی دانست و گفت : مطیع محض بودن از دیدگاه جریان انحرافی یعنی اینکه هر چه به آنان گفته شود درست یا نادرست عمل کنند و مثلا اگر گفته شد پنج میلیارد تومان از بودجه یک سازمان به حسابی واریز شود این دستور بدون چون و چرا اجرا شود .

این فعال سیاسی تلاش برای بدست آوردن 200 صندلی مجلس از جنس افراد کاملا مطیع و همسو ، تصرف گلوگاههای اقتصادی ، تسامح و تساهل در عرصه فرهنگی نظیر آنچه که امروز در بعضی جشنواره های هنری روی می دهد را از دیگر اهداف این جریان انحرافی برشمرد و گفت : امروز همه وظیفه داریم با تفکیک جریان فتنه فاسد و قدرت طلب از خط تلاش و کوشش برای تحقق اهداف نظام تلاش کنیم .

فدایی همچنین عملکرد متضاد با جریان انقلاب در روابط خارجی ، ارتباط با مراکز جاسوسی و افراد مساله دار ، دو قطبی سازی جامعه در عرصه سیاسی به طبقه اشرافیت و فقرا و نسبت دادن اشرافی گری به مخالفان و در نهایت مصادره کردن احمدی نژاد و کارهای مثبت نظام به نفع خود را از دیگر برنامه های دیگر جریان انحرافی دانست.

وی احمدی نژاد را فردی تلاشگر و متعلق به انقلاب خواند و افزود : اگر آقای احمدی نژاد هزار دلیل موجه برای توجیه جریان انحرافی بیاورد قابل قبول نیست ، بلکه او باید موضع صریح و شفاف خود را مقابل این جریان فاسد اعلام کند .

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی با ابراز تاسف از اینکه رئیس جمهور ، مشایی را فردی اسلام شناس و مومن می داند گفت : تا موقعی که احمدی نژاد چنین تصوری دارد و گمان کند عده ای قصد دارند برای او مشکل ایجاد کنند این رویه ادامه خواهد داشت .

فدایی افزود : البته عده ای از اطرافیان مشایی که مسئولیت ندارند دستگیر شده اند و امیدواریم این مسایل زمینه روشنگری را برای احمدی نژاد فراهم آورد .

دبیرکل جمعیت ایثارگران با تاکید بر تبعیت قانونی ، شرعی و عرفی همه مردم ، مسئولان و فقها از ولایت گفت : همه نظام های سیاسی در جهان برای اداره امور خود در شرایط حساس یک فصل الخطاب دارند ، ولی بی توجهی دولت به این مقوله در سالهای بعد از انقلاب بی سابقه بوده است .

فدایی گفت : غم بزرگ حزب الله امروز این است که یک نیروی حزب اللهی وارد این جریان شده است و وقتی هم که برای اصلاح امور به او تذکر داده می شود تهدید به استعفا می کند.

منبع:http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=285054