سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

یکی از همراهان طلبه ناهی از منکر مضروب گفت: این بیمار اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است و برای هر شب بستری وی بین یک تا 2 میلیون تومان مطالبه می‌کنند، وزارت بهداشت هم مشغول پیدا کردن مقصران عدم پذیرش است.

این همراه بیمار که نخواست نامش اعلام شود در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، افزود: علی خلیلی، طلبه جوانی که در پی نهی از منکر تعدادی از اراذل منطقه تهرانپارس که قصد مزاحمت برای تعدادی از زنان را داشتند با چاقو از ناحیه گردن مضروب شد اکنون در بخش ICU بیمارستان خصوصی عرفان بستری است و بیمارستان بر هر شب بستری وی بین یک تا 2 میلیون تومان مطالبه می‌کند.

وی ادامه داد:‌ بعد از حادثه شب شنبه ما و تعدادی از دوستان و همران خلیلی ابتدا وی را به بیمارستان تهرانپارس بردیم که اعلام کردند امکانات لازم را برای نجات وی ندارند به همین علت با کمک دوستان برای پذیرش وی در یک بیمارستان دیگر به صورت تلفنی تلاش کردیم و در همان شب با 18 بیمارستان تماس گرفتیم یا مراجعه حضوری داشتیم اما هیچ یک از این بیمارستانها یا پاسخگو نبودند یا اعلام کردند که بیمار را که در شرایط اورژانسی بود پذیرش نمی‌کنند.

این همراه طلبه جوان اضافه کرد: این 18 بیمارستان عبارتند از بیمارستان بقیه الله، رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، جماران، قلب شهید رجایی، مرکز قلب تهران،‌پارسیان، شهدای تجریش، تهران کلینیک، میلاد، خاتم الانبیا، سینا، آتیه، بهرام، الغدیر، لواسانی و مدرس.

وی گفت: از بین این 18 بیمارستان همراهان و دوستان بیمار برای اخذ پذیرش به 4 بیمارستان بقیه الله، پارسیان، میلاد و آتیه مراجعه حضوری داشتند و با بقیه به صورت تلفنی تماس گرفته شد البته مسئولان بیمارستان تهرانپارس نیز برای گرفتن پذیرش برای وی با چند بیمارستان تماس گرفتند.

وی ادامه داد: البته بر اساس اطلاع رسیده مسئولان وزارت بهداشت بیمارستان تهرانپارس که می‌بایست برای پیدا کردن تخت خالی و ارجاع بیمار با ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ می‌کرد را در این مسئله مقصر دانسته‌اند و البته هنوز مشغول بررسی سایر مقصران این مسئله هستند.

منبع:www.farsnews.com