سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

یکی از دوستان علی خلیلی طلبه جوان ناهی از منکر به خبرنگار فارس گفت: طلبه جوان به همراه دوستانش از سوی اراذل و اوباش که حدود 6 نفر بودند مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه شاهرگ به شدت زخمی شد.
                                        

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، نیمه‌ شب گذشته راکبان یک خودروی پراید قصد آزار و اذیت چند خانم جوان با ظاهر و پوشش معمولی در چهارراه سیدالشهدا واقع در بلوار پروین (تهرانپارس) را داشتند که با اعتراض چند نفر از جوانان محل که از هیئت عازم منزل بودند، درگیری آغاز شد.

در جریان این درگیری، یک طلبه جوان که به همراه دو نوجوان به رفتار ناشایست راکبان خودروی پراید و موتورسیکلتی که همراه آنها بود، اعتراض کرد، از سوی یکی از راکبان پراید و از ناحیه شاهرگ گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

یکی از دوستان این طلبه جوان به خبرنگار فارس گفت: این طلبه جوان به همراه دوستانش از سوی این افراد که حدود 6 نفر بودند مورد حمله قرار گرفت که وی از ناحیه شاهرگ به شدت زخمی شد.

وی با بیان اینکه بعد از انتقال به بیمارستان عرفان، ساعت 5 صبح مورد جراحی قرار گرفت گفت: در حال حاضر این طلبه بیهوش است اما به گفته پزشکان احتمال دارد به خاطر خونریزی شدید و نرسیدن خون به مغز دچار ضایعه مغزی شود.

این فرد آگاه درباره شناسایی عاملان این حادثه گفت: شماره پلاک خودروی عاملان شناسایی شده است.

گفتنی است این طلبه جوان که در حوزه علمیه ازگل مشغول تحصیل است از مراسم جشن نیمه شعبان به سمت منزل راهی بود و می‌خواست که 2 نفر از دانش‌آموزان نوجوان را تا خانه‌هایشان همراهی کند.

پیگیری خبرنگار فارس از بیمارستان عرفان برای جویا شدن از آخرین وضعیت طلبه جوان ادامه دارد.
انتهای پیام/م