سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

سوپروایزر بیمارستان محل بستری با اشاره به وضعیت کنونی علی خلیلی طلبه مضروب و ناهی از منکر که بیهوش است، گفت: این طلبه پس از عمل جراحی هم‌اینک با دستگاه تنفس می‌کند.
                               


به گزارش خبرنگار حوادث فارس، یکی از دوستان علی خلیلی، طلبه جوانی که شب گذشته در پی برخورد با افراد شروری که قصد مزاحمت و آزار و اذیت چند زن در بلوار پروین را داشتند از ناحیه گردن مورد جراحت شدید واقع شد، اظهار داشت: همراهان و حاضران در صحنه بعد از متواری شدن افراد شرور، وی را به چند بیمارستان بردند که 14 بیمارستان از پذیرش وی خودداری کردند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) ، بقیه‌الله ، تهران کلینیک ، سینا ، میلاد ، الغدیر، طالقانی ، لاله، امام خمینی، جماران و پارسیان از پذیرش این طلبه جوان خودداری و علت این کار را حال وخیم وی عنوان کردند.

این فرد مطلع گفت: در نهایت همراهان خلیلی، او را به بیمارستان خصوصی عرفان بردند که مسئولان این بیمارستان هم پذیرش وی را منوط به واریز مبلغ 6 میلیون تومان وجه نقد کرده و سرانجام با واریز 5 میلیون تومان او را پذیرش کردند.

به گفته این شخص در حال حاضر علی خلیلی وضعیت نیمه‌هوشیار دارد.

گفتنی است این حادثه و مجروح شدن این طلبه جوان در یکی از شرقی‌ترین مناطق تهران بوده و این در حالی است که وی بعد از خودداری 14 بیمارستان، در بیمارستانی در غرب تهران پذیرش شده است.
انتهای پیام/م*

اخبارمرتبط :