سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

یکی از همراهان علی خلیلی، طلبه جوانی که در پی نهی از منکر مضروب شده است، ادعای ضارب مبنی بر اینکه طلبه جوان به خاطر صدای ضبط با آنها درگیر شده است را کذب محض خواند.
                                   

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، صبح امروز تعدادی از سایت‌های خبری با ضارب علی خلیلی طلبه جوانی که در پی نهی از منکر مورد حمله قرار گرفته بود، مصاحبه کردند که شخص ضارب مدعی شده است طلبه جوان به خاطر زیاد بودن صدای ضبط به ما تذکر داده که همین موضوع منجر به درگیری و مجروح شدن طلبه جوان شده است.

اما یکی از دانش‌آموزانی که زمان حادثه همراه طلبه جوان بوده و از سوی ضارب و همراهانش مورد حمله قرار گرفته است، این اظهارات را قبول ندارد و موضوع را به طور کلی منکر شد.

این شخص به خبرنگار قضایی فارس گفت: شب حادثه متهم و همراهانش قصد ایجاد آزار و اذیت برای 2 دختر جوان را داشتند که علی خلیلی به سمت آنها رفت و با صحبت از آنها خواست دست از کار خود بردارند.

وی ادامه داد: همین موضوع باعث شد ضارب و همراهانش ابتدا من و دوستم را کتک بزنند که در ادامه علی از آنها خواست به این درگیری خاتمه داده و سوار خودرویشان شوند و بروند اما یکی از آنها از روبه‌رو و با چاقو به گردن علی زد و با دوستانش فرار کرد.

این نوجوان درباره اظهارات ضارب طلبه جوان که مدعی شده درگیری به خاطر زیاد بودن صدای ضبط بوده است گفت: بحث صدای ضبط در میان نبوده چرا که اصلا ضبط خودروی آنها روشن نبود یا صدایش بیرون نمی‌آمد.

علی خلیلی طلبه جوانی است که عصر شنبه در بلوار پروین منطقه تهرانپارس هنگام امر به معروف و نهی از منکر تعدای از اراذل که برای چند زن مزاحمت ایجاد کرده بودند توسط آنان با چاقو از ناحیه گردن مورد ضرب قرار گرفت و مجروح شد.

در پی این حادثه همراهان وی برای پذیرش این بیمار اورژانسی از طریق بیمارستان تهرانپارس یا به صورت مستقیم با 14 بیمارستان شامل بیمارستان‌های رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) ناجا، بقیه‌الله، تهران کلینیک، سینا، میلاد، الغدیر، طالقانی، لاله، امام خمینی(ره)، جماران و پارسیان تماس گرفتند که همه این بیمارستان‌ها از پذیرش این طلبه جوان خودداری کردند و به گفته همراهان وی علت این کار را حال وخیم وی عنوان کردند که در نهایت همراهان خلیلی، او را به بیمارستان خصوصی عرفان بردند که مسئولان این بیمارستان نیز پذیرش وی را منوط به واریز مبلغ 6 میلیون تومان وجه نقد کرده و سرانجام با واریز 5 میلیون تومان او را پذیرش کردند.
انتهای پیام/م