سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حرکت مسلمانان انقلابی مصر برای تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی، گفت: این بار مردم قاهره نجابت کرده و کسی را به گروگان نگرفتند اما صهیونیست ها مطمئن باشند در صورت بازگشت به مصر دیوار های فولادی نیز آن ها را نجات نمی دهد.

به گزارش گروه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر اسلامی بودن خیزش ملت‌های منطقه در همه ابعاد و جوانب، اظهار داشت: تجدیدنظرطلبان و منحرفان بدانند، خیزش مردم منطقه یک حرکت کاملا اسلامی است که هدفش تحقق حاکمیت جهانی اسلام است، استفاده از عناوین مجعول برای این انقلاب‌ها القائات آمریکا و صهیونیزم است که استکبار آن را در سطح بین الملل تبلیغ میکند و متاسفانه عده‌ای نیز مغرضانه یا ناخودآگاه آن را تکرار میکند.

وی با یادآوری تحقیر آمریکا توسط دانشجویان فاتح لانه جاسوسی و اشاره به فتح لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره، گفت: این حرکت استثنایی مردم قاهره، برگرفته از حماسه 13 آبان و یادآور غیرت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است که شجاعانه هیبت پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبیدند البته این بار مردم قاهره نجابت کرده و کسی را به گروگان نگرفتند اما صهیونیست‌ها مطمئن باشند در صورت بازگشت به مصر، دیوارهای فولادی نیز نمیتواند مانع مردم مصر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با استثنایی و راهبردی خواندن حرکت مسلمانان انقلابی مصر برای تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی، افزود: به پاس حرکت انقلابی مردم مصر در تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی، بسیجیان عزیز و ملت هشیار ایران در مساجد و حسینیه‌های کشور سجده شکر به جا آورده و برای به ثمر رسیدن انقلاب‌های اسلامی ملت‌های منطقه دعا میکنند.

وی ادامه داد: اراده مردم قاهره در فتح لانه جاسوسی صهیونیست‌ها بیانگر ماهیت ضد صهیونیستی انقلاب مصر و همه انقلاب‌های منطقه است و در این مسیر مردم اسکندریه، سوئز و بسیاری از شهرهای مهم مصر از اهالی قاهره هم تندتر هستند. نقدی در خصوص اهمیت حرکت مردم مصر، خاطرنشان کرد: اهمیت و نتایج فتح لانه جاسوسی صهیونیزم در قاهره از اهمیت پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه کمتر نیست.

وی با اشاره به هدایت‌گری الهی امام خامنه‌ای (حفظه الله) اظهار داشت: امروز در پرتو رهبری الهی امام خامنه‌ای (حفظه الله) شاهد تحق پی در پی وعده های امام خمینی (ره) هستیم و واقعا جای امام و شهدا در این لحظات تاریخی و استثنایی خالی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به سران کشورهای استکباری در خصوص تبعات تاخیر در قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی، گفت: اگر دولت‌های جهان بویژه کشورهای اسلامی تصمیم نهایی را برای طرد رژیم نژاد پرست صهیونیستی نگیرند، به زودی ملت‌ها در فتح لانه جاسوسی صهیونیست‌ها به مردم قاهره اقتدا کرده و تصیم نهایی را برای محو این رژیم نژاد پرست خواهند گرفت. این قرن، قرن حاکمیت ملت هاست و ملت ها اسلام را می خواهند.

نقدی همچنین با انتقاد از بازی دو نبش و رفتار متناقض دولت ترکیه خاطرنشان کرد: دولت ترکیه هرچه سریعتر سفارت رژیم اشغالگر قدس را تعطیل کند و نگذارد مردم ترکیه تصمیم در این زمینه را راسا اتخاذ کنند./خ