سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و عکاس جبهه فرهنگی انقلاب در واکنش به نوشته یکی از وبلاگ‌نویسان متعهد که از رفیقان محمد نوری‌زاد به‌خاطر تنها گذاشتن او و تلاش نکردن برای جلوگیری از سقوط گلایه کرده بود، توضیحی در مورد چند دیدار خود با وی منتشر کرد.به گزارش رجانیوز، شجاعی طباطبایی در ذیل این نوشته وبلاگی از دیدارهای خود با نوری‌زاد و هشدار به او خبر داده است.


شجاعی می‌نویسد:
«با اهدای سلام
فکر می کنم همراهی با آقای نوری زاد در چند عملیات همچون مرصاد، بیت المقدس هفت و نصر هفت (که بیش از 250 کیلومتر در داخل خاک عراق پیش رفتیم و ماه‌ها در آنجا بودیم) بتواند زمینه ساز این مطلب باشد که ایشان را تقریبا خوب می شناسم.
آقای نوری زاد وقتی نامه‌ی اولش را نوشت، دریافتم که به خطا می رود و مودبانه مثل همیشه نزد ایشان رفتم و عرض کردم که پیام امام فراموشتان نشود، یک نگاهی به دور برتان بیندازید و به فرمایش امام توجه کنید: "هرگاه دشمنان قسم خورده این نظام از شما تعریف کردند، بدانید یک جای کارتان عیب دارد و اگر بد گفتند بدانید که کارتان درست است. جواب ایشان کلی بود و متاسفانه متقاعد نشدند. نامه دوم و سوم را نوشتند و هر بار به نزد ایشان به عنوان کسی که نگرانش است رفتم و باز از فرمایشات امام گفتم، اما متاسفانه روز به روز دشمنان بیشتر به تمجید او پرداختند و دوستان هم هر چه گفتند با کلی گویی‌هایی غیر معقول ایشان روبرو می شد. شاید بیشتر از همه من و رضا برجی که همه با وی همرزم بودیم، بیشتر نگران و نگران‌تر می شدیم و بارها از او خواهش کردیم که نگاهی دقیق‌تر به دوستانش بیندازد. و همچنین باز به ایشان عرض کردیم دشمنانی که سال‌ها پشت صدام ایستاده بودند از شما در رسانه هایشان قهرمان سازی می کنند، آقای نوری زادی که سال‌ها با دشمنان اسلام جنگ کردید به دامن دشمن نیفتید، اما متاسفانه می بینید که دشمنانی چون نوری زاده که مدافع جنگ آمریکا با ایران است از نوری زاد چگونه تعریف می کند... به هر حال هر کدام ما ملاکی برای تشخیص حق از باطل داریم و به نظرم فرمایشات امام ملاک دقیقی برای این تشخیص است. برادرم، شما را انسانی صاحب معیار و ارزش می‌دانم، از شما خواهش می کنم فرمایشات امام فراموشمان نشود.»