سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

پایگاه خبری المحیط نیز در خبری با عنوان «خامنه‌ای: جنگ علیه ایران ده‌برابر به ضرر آمریکا خواهد بود»‌ به نقل از ایشان نوشت که تهدید به جنگ به ضرر آمریکا خواهد بود و جنگ ده برابر به ضرر آمریکا است. هم‌چنین این تهدیدها نشان‌دهنده ناتوانی آمریکا در داشتن نگاه منطقی و در پیش گرفتن روش گفتمان است به همین دلیل به استفاده از زور پناه می‌برد.

بیانات روز جمعه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران تهرانی، از همان دقایق اول بازتاب گسترده‌ای را در رسانه‌های عربی و انگلیسی جهان داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) روزنامه‌ الوسط بحرین با تیتری با عنوان «آیت‌الله خامنه‌ای: ایران هرگز تسلیم فشارها نخواهد شد و نسبت به هرگونه حمله‌ای علیه کشورش هشدار می‌دهد» نوشت: آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: ایران در راستای دست کشیدن از برنامه‌های هسته‌یی‌اش هرگز تسلیم فشارهای بین‌المللی نخواهد شد.

پایگاه خبری المحیط نیز در خبری با عنوان «خامنه‌ای: جنگ علیه ایران ده‌برابر به ضرر آمریکا خواهد بود»‌ به نقل از ایشان نوشت که تهدید به جنگ به ضرر آمریکا خواهد بود و جنگ ده برابر به ضرر آمریکا است. هم‌چنین این تهدیدها نشان‌دهنده ناتوانی آمریکا در داشتن نگاه منطقی و در پیش گرفتن روش گفتمان است به همین دلیل به استفاده از زور پناه می‌برد.

پایگاه خبری شبکه المنار لبنان هم با تیتری تحت عنوان «امام خامنه‌ای: ما هم تهدیدهایی داریم که به وقتش اعلام کرده و آن را اجرا خواهیم کرد» به انعکاس سخنان مقام معظم رهبری پرداخت.

این پایگاه خبری متن کامل سخنان ایشان را به عربی منتشر کرد.

سایت حزب جدد لبنان نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره حضور ایران در جنگ 33 روزه لبنان به نقل از ایشان نوشت: با پیروزی انقلاب‌های عربی ملت ایران از انزوا خارج شد.

سایت شبکه خبری روسیا الیوم نیز با خبری با عنوان «خامنه‌ای: جنگ علیه ایران ده‌برابر به ضرر آمریکا خواهد بود» نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران در راستای واکنش به تهدیدهای آمریکا تاکید کرد: تهدید به جنگ به ضرر آمریکا خواهد بود و خود جنگ ده‌برابر به ضرر آمریکا است.

ایشان گفتند که این تهدیدها بیانگر ناتوانی واشنگتن در داشتن روش‌های منطقی و درپیش گرفتن روند گفتمان است برای همین به استفاده از زور تهدید می‌کنند.

روزنامه مصری الیوم السابع نیز در تیتری با عنوان «خامنه‌ای: ایران به هرکشور و یا گروهی که در مقابل اسراییل بایستد، کمک خواهد کرد» آورده است: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت که کشورش به هر کشور و یا گروهی که در مقابل اسراییل که غده سرطانی است، بایستد، کمک خواهد کرد.

پایگاه خبری العالم نیز در تیتری با عنوان «ملت ایران بر همه چالش‌ها غلبه کرده است» به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ملت ایران توانسته است طی سه دهه‌ی گذشته بر چالش‌هایی که در زمینه‌های مختلف وجود داشته، غلبه کند.

این پایگاه در گزارش دیگری با تیتر «رهبر انقلاب اسلامی ایران: اگر در مساله بحرین وارد می‌شدیم وضعیت اینگونه نبود» آورده است: آیت‌الله خامنه‌ای گفت که ملت بحرین به زودی پیروز خواهد شد و با وجود همه تلاش‌ها برای نادیده‌گرفتن آن و خارج ساختن آن از دایره مطبوعات، خواسته‌هایش را محقق خواهد کرد.

این پایگاه خبری به نقل از ایشان ادامه داد: ایران درامور بحرین دخالت نکرد. اگر دخالتی بود اعلام می‌شد همانطور که حمایت از مقاومت در جنگ آن علیه رژیم اشغالگر اسراییلی اعلام شد.

خبرگزاری آلمان نیز در گزارشی با عنوان «رهبر ایران نسبت به احتمال حمله توسط آمریکا و اسراییل هشدار داد» آورده است که رهبری ایران روز جمعه به آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه حمله به سایت‌های هسته‌یی ایران هشدار داد.

خبرگزاری آلمان در گزارش دیگری با عنوان «خامنه‌ای: ایران از تهدید جنگ یا تحریم‌ها نمی‌ترسد» نوشت که ایران از تهدید جنگ یا تحریم‌ها توسط آمریکا و اتحادیه اروپا ترسی ندارد و از برنامه‌ هسته‌یی‌اش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز نیز در خبری با عنوان «رهبر ایران علیه اقدام نظامی و تهدید تحریم نفت هشدار داد» گزارش داد: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران روز جمعه گفت که جمهوری اسلامی ایران در برابر فشار بین‌المللی برای کنارگذاشتن برنامه هسته‌یی‌اش تسلیم نخواهد شد و هشدار داد که تهران تحریم‌ها علیه صادرات نفت ایران را تلافی خواهد کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی با عنوان «خامنه‌ای: ایران به تهدیدهای نفتی و نظامی پاسخ خواهد داد» نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران گفت که ایران به هرگونه حمله نظامی یا تحریم علیه صادرات نفتی‌اش پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام