سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به نقل:طنین نیوز :در پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و انتشار خطبه های عربی نماز جمعه امروز ، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

طنین نیوز :در پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و انتشار خطبه های عربی نماز جمعه امروز ، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

 

 

این اقدام در پی انعکاس ابراز ارادت ویژه جوانان مسلمان شرکت کننده در اجلاس اخیر بیداری اسلامی که نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در روند بیداری اسلامی دارد انجام گرفت . دولت عربستان محدودیت ویژه‌ای را برای انتشار اخبار مربوط به بیانات امام خامنه ای  تدارک دیده است.

به گزارش طنین نیوز پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در عربستان فیلتر شد.

در پی اطلاع‌رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی و در آستانه اقامه نماز جمعه توسط ایشان، مسئولین عربستانی این سایت را از دسترس کاربران عربستانی خارج کردند.

آگاهان معتقدند که به دلیل شرایط ویژه منطقه در پی بیداری اسلامی و بهار عربی، پیام های ویژه ای که در خطبه‌ ی عربی نماز جمعه امروز تهران داده شد از سوی حکام دیکتاتور عربستان پیشبینی می شد.