سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: تعرفه مصرف شده در تهران تا ساعت 19 حدود 2 میلیون و 250 هزار برگه تعرفه مصرف شده اتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ تا ساعت 19 حدود 2 میلیون 250 هزار برگه بوده که نسبت به انتخابات مجلس هشتم در همین ساعت 400 هزار برگه بیشتر است.

  

 

یک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، با اشاره به  افزایش مشارکت مردم حوزه انتخابیه تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به نتخابات مجلس هشتم گفت: تا ساعت 19 امروز  میزان تعرفه مصرف شده در صندوق های رای تهران بزرگ حدود 2 میلیون و 250 هزار  برگه بوده که نسبت به دوره قبل در همین ساعت حدود 400 هزار  تعرفه بیشتر است.

این منبع آگاه افزود: برخلاف برخی پیش بینی ها که حاکی از  کاهش شدید مشارکت در مناطق شمال شهر تهران بود ، در کلیه مناطق تهران بزرگ شاهد مشارکت خوبی بودیم و در مناطق شمالی تهران نیز شاهد تکاپوی انتخاباتی خوبی بودیم.

وی تصریح کرد: برآورد بیان شده تا ساعت 19 بوده و با توجه به تمدید زمان اخذ رای و نیز عنایت به این موضوع که  معمولا"در ساعات پایانی رای گیری ، حضور مردم تهران چشمگیر می شود ؛ باید انتظار  داشت که  میزان کلی شرکت کنندگان در انتخابات بالاتر باشد.

/انتهای پیام/