سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس:یک روز بعد از انتشار شایعاتی در زمینه خبر مرگ امام موسی صدر، فرزند محمد یعقوب همراه وی این اخبار را رد و تاکید کرد که وی همچنان زنده است.

فرزند یار امام موسی صدر: امام موسی صدر و همراهانش همچنان زنده هستند

“حسن یعقوب” نماینده سابق پارلمان لبنان امروز در گفتگو با روزنامه النهار کویت تاکید کرد: ما در دوره کنونی شاهد تولد نظامی بین المللی هستیم که دیگر آمریکا در آن ارباب نیست. وی تاکید کرد که تولد این نظام بر توطئه هایی که در زمینه ربودن امام موسی صدر و دو همرا وی سایه انداخته بود، تاثیر خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد که تمام داستانهایی که در زمینه مرگ امام موسی صدر و دو همراه وی منتشر شده دروغ و مشکوک است و مجموعه ای از اخبار و اطلاعات و سر نخ ها وجود دارد که نشان می دهد آنها همچنان زنده هستند.

فرزند محمد یعقوب همراه امام موسی صدر در زمان ربوده شدن تاکید کرد که تمامی کسانی که از آزاد سازی لبنان متضرر شده اند و همچنین در مهاجرت دادن لبنانی ها و تجزیه این کشور دست داشته اند در توطئه ربودن امام موسی صدر نیز دست داشتند.

وی همچنین تاکید کرد که در آن زمان اتحاد جماهیر شوروی سابق و آمریکا در مورد معادله حزب کار و لیکود در سرزمین های اشغالی با هم به توافق رسیده و همچنین توافق کرده بودند که افراد بزرگی که می توانند طرح های کسینجری در منطقه را ناکارآمد کنند را حذف نمایند، یکی از این افراد امام موسی صدر بود.

اظهارات حسن یعقوب یک روز بعد از آن مطرح شد که روزنامه اللواء لبنان مدعی شد امام موسی صدر و همراهانش از دنیا رفته اند و سفر آینده “عدنان منصور” وزیر خارجه لبنان به لیبی نیز در راستای مقدمه سازی برای اعلام خبر مرگ وی است.