سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اگر آمریکا نخستین تیر را شلیک کنند، ایران اسلامی آخرین تیر را شلیک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار ناصر شعبانی در یادواره شهدای روستای زیاران شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز سیستم لیبرالیسم ویروس گرفته و بودائیسم و کنفوسیوس برای بشر حرفی ندارند.

وی افزود: امروز تنها سیستم پیشرفته دین اسلام و به ویژه شیعه است که در دنیا برای بشریت حرف دارد و روند رو به رشد را طی می‌کند.

جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) ادامه داد: قانون اساسی شیعی انقلاب اسلامی مدلی برای مردم دنیا و به ویژه اهل سنت شده است.

شعبانی با بیان اینکه امروز اسرائیل منزوی شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مدل رفتاری مردم‌سالاری دینی کشورهای جهان شده است.

جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز پرچم ایران اسلامی استوار و سربلند است به برکت خون شهدا و حضور رزمندگان دیروز است که در کاخ صدام یک جانباز به عنوان دبیر شورای امنیت ملی از موضع ایران دفاع می‌کند.

وی اذعان کرد: اگر آمریکا جمهوری اسلامی را تهدید هسته‌ای می‌کند و جرأت حمله ندارد به این دلیل است که انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس امتحانش را خوب پس داده و اگر نخستین تیر را شلیک کنند، ایران اسلامی آخرین تیر را شلیک می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: جمهوری اسلامی خواهان جنگ نبوده و نیست ولی در طول دو هزار و 887 روز جنگ،  793 روز ایران به عراق و 309 روز رژیم عراق به کشورمان حمله کرد.

*عزت انقلاب اسلامی در گرو خون شهداست

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هیچ مختصاتی از کشورمان در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست بیگانه نیفتاد.

شعبانی عزت و عظمت ایران اسلامی را در گرو خون سرخ شهدا دانست و تصریح کرد: زمان جنگ با عراق، جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی تحمیل شد و مردم درد و رنج بسیاری را تحمل کردند ولی با رشادت‌ها، شهامت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام، ایران اسلامی امروز به اوج قدرت و اقتدار رسیده است.

وی خطاب به جوانان عنوان کرد: اگر مردانگی مردان خدا نبود یا باید بخشی از سرزمینمان را از دست می‌دادیم و یا باید مبارزه می‌کردیم که شهدا راه دوم را انتخاب کردند و برای دینشان، انقلابشان و ناموسشان جانشان را فدا کردند.

شعبانی با ذکر این که شهدا شخصیت‌های مشخصی هستند که نشان در بی‌نشانی دارند، افزود: آحاد جامعه باید یاد شهدا را گرامی، راهشان را ادامه و خانواده‌هایشان را تکریم کنند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: شهدا بهترین‌ها هستند و ما باید بهترین‌ها را برای شهدا انجام دهیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: برخی اوقات عکس شهدا را به دیوار می‌زنیم ولی عکس شهدا عمل  می‌کنیم که این امر منصفانه نیست.برگزاری یادواره‌های شهدا در ترویج فرهنگ شهادت، تقویت روحیه معنوی مردم و الگوی رفتاری می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: به فرمایش مرجع عالیقدر مرحوم آیت‌الله بهجت، مقام و منزلت شهدا قابل مقایسه نیست چراکه شهدا در قیامت یا از ما شکایت و یا از ما شفاعت می‌کنند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به سوم خرداد سال 61 و آزادسازی خرمشهر افزود: در عملیات بیت‌المقدس، 19 هزار نیروی مهاجم به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند که در بین آنها 16 ملیت وجود داشت و این مهم بیانگر جنگ نظام سلطه با ایران است که شهدا، ایثارگران و آزادگان و جانبازان با رشادت‌های خود و ملت بزرگ ایران و با توکل بر خدا و رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل توانست به تنهایی در برابر نظام استکبار جهانی ایستادگی کند تا ایران اسلامی امروز سربلند و سرافراز باشد.

گفتنی است، سردار شعبانی جانشین دانشگاه امام حسین (ع) به همراه جمعی از مردم و مسئولان شهرستان آبیک در گلزار شهدای روستای زیاران حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این روستا ادای احترام کرده و میثاقی دوباره با شهدا تجدید کردند.

روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک، 32 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/خ10/پ3003