سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

نبردهای ریف شمالی لاذقیه درحالی در مناطق مختلف آن ادامه دارد که گروه‌های مسلح شرکت کننده در نبردهای این منطقه از هلاکت سرکرده گروه «آزادگان شام» در جریان نبردهای امروز شنبه خبر دادند.<** ادامه مطلب... **به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نبردهای سخت و شدید بین نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مسلح امروز شنبه نیز در منطقه مرزی «کسب» در ریف شمالی لاذقیه در حالی ادامه دارد که این گروه‌ها از هلاکت تعدادی از سرکردگان خود در جریان نبردهای امروز خبر دادند.

در این راستا جنبش آزادگان شام اعلام کرد که سرکرده خود به نام «انس الحلوه» ملقب به ابو مهاجر را در نبردهای کسب از دست داده است. خبر هلاکت الحلوه یک روز پس از اعلام خبر هلاکت سرکرده گروه مسلح موسوم به «شام الاسلام» یعنی «ابراهیم بنشقرون» ملقب به «ابو احمد المغربی» در کسب منتشر می‌شود.

همچنین گروه «اجناد شام»، وابسته به «جبهه اسلامی» روز گذشته جمعه نیز از هلاکت فرمانده نظامی خود در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه در شهر ادلب در شمال غربی سوریه خبر داد و اعلام کرد که «ابو عبدالله طعوم»، سرکرده این گروه اطراف شهرک شیعه نشین «الفوعه» در ادلب کشته شده است.

در عرصه میدانی، ‌ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در روستای «غمام» در ریف شمالی کسب را هدف قرار داد و منهدم کرد، این درحالی است که دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز تلاش افراد مسلح برای نفوذ به تپه استراتژیک 45 را دفع کرد و 40 تروریست را به هلاکت رساند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه در چندین پرواز مواضع و مقرهای گروه‌های مسلح را در روستاهای جبل النسر، السوده، بیت شروقو و سد برادون هدف قرار داد و بیش از 35 تروریست را به هلاکت رساند و 75 نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/