سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: سعید جلیلی:دشمن از این هراس دارد که الگوی ایران در بین ملت ها تکثیر شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اراده ملت ما هر قدرتی را شکست می‌دهد و دارای حبل‌المتین ولایت و قرآن هستند که قوی‌ترین پناهگاه است و این کشتی در حال حرکت نمی‌ایستد.به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سعید جلیلی عصر امروز در جمع مردم سیرجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند «ما امروز در یک پیچ تاریخی هستیم» و این بدان معناست که ما مسیر خوبی را تا اینجا آمده‌ایم اما باید به قله برسیم.

وی تصریح کرد: ملت ما در سال 42 این حرکت رو به جلو را آغاز کرد. امام ما آمد و بر اساس قرآن و دعوت به رسول الله (ص)، انقلابی را آغاز کرد که با آن حیات جدیدی پیدا شدد و امروز این مسیر با طی همه فراز و نشیب‌ها به نقطه‌ای رسیده است که باید بالای قله در همه زمینه‌ها باشد، لذا مقام معظم رهبری هشدار می‌دهد تا ما مسیر را به نحو مناسبی طی کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ایران اسلامی اراده‌ای را در مقابل جهان ایجاد کرد که مقابل ظلم‌ها بایستد و از آرمان‌های به حق خود دفاع کند.

جلیلی تصریح کرد: حرکتی در ایران شکل گرفت و اراده‌ای ظهور کرد تا مقابل ظلم‌ها بایستد و فرق حرکت ما با دیگران این بود که ملت توانست با اراده خود به پیروزی برسد، لذا وقتی همه قدرت ها پشت سر صدام و شاه ایستادند، به خاطر همین اراده ملت ما آنها شکست خوردند.

وی عنوان کرد: امروز هم از این وحشت دارند که جوانی که خرمشهر را آزاد کرد، می‌تواند جنوب لبنان را هم آزاد کند، حرکت‌آفرین برای همه مسائل باشد، لذا نمی‌توانند قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند و آن پیچ تاریخی این است که باید صعود این مسیر را از دست ندهیم و طی مسیر، تداوم داشته باشد.

جلیلی افزود: تمام تلاش دشمن این است که از داشته‌های ما دستمان را خالی کند و مردم را ناامید و مأیوس کند و مانع پیشرفت شود، لذا تحریم می‌کند.

وی با اشاره به بهانه‌تراشی‌های دشمنان یادآور شد: بهانه‌تراشی‌ها برای این است که مانع پیشرفت ما شوند. در بحث هسته‌ای وقتی ما سوخت 20 درصد می‌خواستیم تا دارویی تولید کنیم که 850 هزار نفر از آن استفاده می‌کردند، نامه‌ای به آژانس نوشتیم که سوخت 20 درصد می‌خواهیم، اما وقتی دیدند، نیاز داریم آن هم برای مسئله درمان انسان، امتیازخواهی می‌کردند و مانع شدند.

جلیلی بیان داشت: اما جوانان هسته‌ای ما دسترسی پیدا کردند و دنیا از این پیشرفت ما نگران است و نمی‌خواهد ما حرکت و پیشرفت داشته باشیم.

وی گفت: اراده‌ای که با ولایت و اتحاد شکل گرفته، محرک همه پیشرفت‌ها است و باید این پیچ تاریخی و پیشرفت‌های به وجود آمده را قدر بدانیم و این حماسه‌ها را ایجاد کنیم.

جلیلی افزود: دشمنانی که خودشان کلاهک هسته‌ای دارند، خواستند مانع دسترسی ما به انرژی هسته‌ای شوند، اما با وجود همه تحریم‌ها موفق شدیم. گرچه با همه امکاناتشان به میدان آمدند، اما اراده ملت ما هر قدرتی را شکست می‌دهد و دارای حبل‌المتین ولایت و قرآن هستند که قوی‌ترین پناهگاه است و این کشتی در حال حرکت نمی‌ایستد.

وی تصریح کرد: آن اندیشه‌ای که دشمنان را می‌ترساند این است که ایران نه تنها مقاوم می‌شود و پیشرفت دارد بلکه تکثیر می‌شود و تنها خودش نیست.

به گزارش فارس در ابتدای این مراسم که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد و جمعیتی بیش از 500 نفر حضور داشتند، منتظری یکی از اساتید دانشگاه‌های سیرجان اصولگرایان را متکی به خدا و ارزش‌های اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: اصولگرایان هیچگاه از ایده و عقیده خود در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی خسته نمی‌شوند.