سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 

  

 

منابع خبری به نقل از وزارت دفاع یمن از کشته شدن یکی از شاهزادگان و افسران ارشد ارتش عربستان خبر دادند و تأکید کردند که عربستان درباره این خبر درحال مخفی کاری است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از العالم، روز دوشنبه اعلام کرد که سایت سبتمبر نت، وابسته به وزارت دفاع یمن دیروز اعلام کرد که سرتیپ ستاد "فهد بن ترکی بن عبدالعزیز آل سعود" شنبه شب در جریان بازدید از پایگاه‌های نظامی سعودی در مناطق مرزی این کشور با یمن، در روستای "مجدعه" کشته شد.

این سایت خاطرنشان کرد که شاهزاده فهد بن ترکی درجریان درگیریهایی کشته شد که وزارت دفاع عربستان نیز به از پا درآمدن 3 افسر ارشد خود درآن اذعان کرده است. براساس این گزارش، شماری از شاهزادگان در حال رفت و آمد به خانه ترکی بن عبدالعزیز آل سعود هستند تا به خانواده او تسلیت بگویند.

نیروهای یکی از قبایل یمنی شنبه گذشته یک پایگاه نظامی سعودی را نزدیک منطقه "باقم" در استان صعده هدف قرار دادند. روزنامه "الاولی" هم تاکید کرد که این افراد توانستند 18 نظامی سعودی را از پا درآورند، و تجهیزات و سلاح آنان را به غنیمنت بگیرند. باقیمانده نیروهای سعودی نیز از این پایگاه به داخل خاک عربستان گریختند.