سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 نماینده مردم کرج در مجلس تاکید کرد: بیانیه پنج ماده‌ای میرحسین موسوی و نامه محسن رضایی به رهبری عظیم‌الشان انقلاب از یک آبشخور تغذیه می‌شوند.

فاطمه آجرلو امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم هتاکی‌های بسیار دلخراشی که عده‌ای فتنه‌گر در روز عاشورا مرتکب شدند و با وجود اینکه بارها دلسوزان به سران این فتنه توصیه کردند که دست از این گونه اقدامات بردارند، باز هم شاهد نامه‌نگاری‌ها و صدور بیانیه‌های تحریک‌آمیز هستیم.
وی تصریح کرد: متأسفانه شواهد نشان می‌دهد که نامه آقای رضایی و بیانیه موسوی و یا صحبت‌های آقای هاشمی رفسنجانی از یک اتاق فکر سرچشمه گرفته و از یک آبشخور تغذیه می‌شوند که به سود ملت و نظام اسلامی نیست.
این نماینده مردم در خانه ملت ادامه داد: متأسفانه مشاهده می‌شود که سران حرکت‌های اخیر نه تنها تصمیم ندارند که به آغوش نظام، انقلاب و ولایت باز گردند، بلکه همچنان بر انجام اقدامات غلط و تفرقه‌افکنانه خود تاکید و اصرار دارند.
آجرلو افزود: بیانیه آخر موسوی و به دنبال آن انتشار نامه آقای رضایی نشان می‌دهد که این افراد بر موضع غلط خود محکم ایستاده و قصد ندارند از رفتارهای گذشته خود توبه کنند.
وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی‌ ماه برای محکوم کردن فتنه‌های اخیر گفت: مردم رفتار این آقایان مدعی مردم‌سالاری را رصد کرده و دیگر نمی‌توانند شاهد مماشات با سران فتنه باشند.
نماینده مردم کرج با انتقاد از عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با سران فتنه‌های اخیر اظهار داشت: مردم می‌پرسند تا کی باید شاهد دستگیری آفتابه‌دزدها و کسانی که تنها شاخ و برگی بیش نیستند بوده و رها کردن سران فتنه را مشاهده کنند و یا اینکه چرا قوه قضائیه از برخورد قاطع با سران این جریان منحرف طفره می‌رود؟
آجرلو تاکید کرد: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند، کسانی که اتاق عملیات علیه نظام اسلامی را فرماندهی کرده و از کاخ سفید و انگلیس خط می‌گیرند هر چه سریع‌تر دستگیر و در دادگاه عدل اسلامی مجازات شوند.
وی تاکید کرد: مماشات و رحم به کسانی که به دین، افکار و آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب توهین کرده‌اند، ظلم بر ملت مسلمان ایران است و مردم دیگر این رفتار را تحمل نخواهند کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار مردم این است که نیروهای انتظامی و امنیتی اجازه تکرار این نوع اقدامات را ندهند و اگر نمی‌توانند با سران فتنه برخورد کنند، این وظیفه را به مردم محول کنند.
آجرلو در پایان تاکید کرد: سران فتنه هم خوش‌خیال نباشند، چون ملت ایران برای برخورد قاطع با آنها منتظر یک اشاره از رهبری عظیم‌الشان انقلاب هستند.
انتهای پیام/20