سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

وزیر اطلاعات گفت: جریان فتنه و ضد انقلاب هردو از یک سناریوی از پیش تعیین شده که با دشمنان خارج از کشور در ارتباط است، پیروی می کنند.

                    

وزیر اطلاعات گفت: جریان فتنه و ضد انقلاب هردو از یک سناریوی از پیش تعیین شده که با دشمنان خارج از کشور در ارتباط است، پیروی می کنند.

 

حیدر مصلحی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: درخصوص اغتشاشات روز عاشورا دو محور را باید مورد توجه قرار داد، اول اینکه دستگیر شدگان به طور عمده چه نوع افرادی هستند ومجموعه ای که آن غائله را آفریدند، چگونه بودند.

وی اضافه کرد: در دستگیری ها و اقدامات بعدی که شد و سرنخ هایی که از دستگیری ها بدست آمده است، اینها ترکیبی از ضد انقلاب و فتنه گرانی بودند که بستر سازی کردند.

مصلحی گفت: نوع ارتباطات و اطلاعاتی که درحال بدست آمدن است، مشخص می کند که ما هر مجموعه ای چه فتنه گران و چه ضد انقلابیون، دقیقا رگه هایی از بیرون دارند، ارتباط با خارجی ها و کسانی که دشمنان این انقلاب و نظام هستند، رگه های ارتباط اینها وجود دارد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: من از مردم درخواست می کنم، حوصله کنند زیرا کار اطلاعاتی و بازجویی های اطلاعاتی با دیگر بازجویی ها تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم در بازجویی هایمان به نتایج وسرنخ های خوبی برسیم، همانگونه که سرنخهای خوبی بدست آورده ایم.

مصلحی گفت: متاسفانه ارتباطات قابل توجهی را در ارتباطات اینها مشاهده می کنیم وکسانی که ادعای خداجویی وحرکت های این چنینی که چهره نفاق دارد، دنبال می کنند، دقیقا ارتباطاتی دارند و هدایت حرکتی که صورت می گیرد با هدایت آن ارتباط هاست.

وزیر اطلاعات افزود: مقوله بعدی قابل توجه که نباید از آن غافل شویم، این است که فتنه گران وکسانی که این غائله ها را بوجود آوردند، مجموعه ای هستند که درسناریویی از پیش طراحی شده، دوجریان ضد انقلاب و فتنه گران که درهم آمیختگی دارند، در قالب آن سناریو حرکت می کنند.

مصلحی گفت: باید مردم و به ویژه خواص واندیشمندان توجه کنند که یک غفلت کوچک موجب نشود که از سناریوی اصلی و آن حرکتی که در حال صورت گرفتن است،غافل شویم.

وی افزود: فتنه گران فتنه گریشان را می کنند و به هیچ وجه دست از فتنه گریشان برنمی دارند وعقب نشینی هم در فتنه گریشان ندارند وهمراهی با ضد انقلاب هم دارند.

مصلحی تصریح کرد: با وجود خواست مقام معظم رهبری برای اعلام برائت از کسانی که معاند انقلاب و نظام هستند و دشمنی دارند، تاکنون هم برائت نجسته اند، بلکه با آن مجموعه هم همراهی داشته اند.

وی از مردم و به ویژه خواص خواست به این مقوله وحرکت هایی که در حال انجام است، توجه داشته باشند.