سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش ایرنا، روزنامه وال استریت ژورنال در مقاله ای عنوان کرد که اکنون دولت اوباما تصمیم گرفته است تا از مخالفین در ایران که به نام جنبش سبز شناخته می شوند، حمایت بیشتری انجام دهد.

این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا نوشت که کاخ سفید در تلاش است تحریم های مالی جدیدی را علیه افراد و نهادهایی در ایران به اجرا در آورد که به خاموش کردن آشوب ها در ایران می پرداختند.
به اعتقاد این مقاله و براساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راس این نهاد ها می باشد. این روزنامه می نویسد بسیاری از نخبگان سیاسی وکارشناسان موسسه های تحقیقاتی در آمریکا معتقدند که اکنون در صنعت مخابرات و آلومینیوم ایران سپاه بیشترین سهم را دارد لذا باید بیشتر تحریم شوند.
این گزارش سپس به موضوع چگونگی تعامل با ایران پرداخته و از قول مقام های دولتی آمریکا اظهار داشت هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا با چهار کارشناس برجسته آمریکایی در امور ایران ملاقات کرده و وضعیت فعلی را بررسی کرد.
این مقاله می نویسد: پس از این ملاقات که برای صرف قهوه بود، مشخص شد که نحوه مصالحه با ایران در شرایط فعلی مطرح شده است و بررسی شد که اگر ایران به طور ناگهانی به مصالحه با غرب تمایل نشان دهد چه باید کرد. کلینتون پرسیده است که اگر آمریکا با ایران مصالحه کند، آمریکا چه کاری باید در قبال مخالفان در ایران انجام دهد.

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 886689