سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ترور دانشمند کشورمان تنها در فضای فتنه ممکن بود، گفت: ترور دانشمندان علمی نمی‌تواند مانع از عزم ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای شود.
                              

سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر مسئول روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ترور شهید علی‌محمدی اظهار داشت: اینگونه اقدامات نشان دهنده این است که استکبار جهانی همچنان توهم روش‌های استعمار کهن را دنبال می‌کند یعنی می‌خواهد جوامع بشری را از علم دور کند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی برخلاف ادعای خود مبنی بر پیشرفت علمی کشور قصد دارد آپارتاید علمی در جهان به وجود بیاورد و کشورهای دیگر را از غافله علم عقب نگه دارد، افزود: ملت ایران ثابت کردند که در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصمم‌اند که از مسئولان کشور حمایت کنند چرا که آنها این انرژی صلح‌آمیز را حق مسلم خود می‌دانند و با این گونه اقدامات استکبار جهانی عزم خود را از دست نخواهند داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آپارتاید علمی استکبار جهانی در قبال ملت ایران نتیجه نخواهد داد، یادآور شد: استکبار در صدد است تا با غبارآلود کردن فضای کشورها اقدام به ترور دانشمندان علمی آنها کند تا مانع از پیشرفت علمی کشورهای جهان شود. البته ترور شهید علی‌محمدی نیز در همین راستا صورت گرفته است.آنها وقتی فضای کشور را غبارآلود کرده و فتنه را در جامعه به پا کرد‌ه‌اند، اقدام به ترور برای بدبین کردن ملت ایران به یکدیگر کردند.
نبوی با بیان اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی ناامن کردن فضای داخلی کشور به وسیله ترور شخصیت‌ها است، خاطرنشان کرد:‌به نظر من این گونه روش‌های بازدارنده نمی‌تواند در اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خللی به وجود بیاورد.
مدیر مسئول روزنامه رسالت با بیان اینکه ملت ایران در جهت حفظ استقلال کشور و رسیدن به قله‌های رفیع علمی انگیزه فراوانی دارند، تصریح کرد: طبق چشم‌انداز 20 ساله ملت ایران باید به مقام علمی اول منطقه تبدیل شود و ملت ایران برای احیای این چشم‌ انداز در سالهای آینده آمادگی دارند تا با حمایت از مسئولان کشور، پاسخ مناسب علمی به کشورهای غربی بدهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترور اخیری که در کشورمان رخ داد، در فضای فتنه و غبارآلود ممکن بود، ابراز داشت: کسانی که امنیت کشور را به خطر انداخته و فضای فتنه را در جامعه حاکم کرده بودند، باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
انتهای پیام/ی