سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 نائب رئیس مجلس گفت: اقدامات تروریستی آبروی نظام سلطه را که شعار مبارزه با تروریسم سر می‌دهند، خواهد برد.

                               

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نماینده مردم قزوین و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه آیا ترور دانشمندان ایرانی خللی بر توسعه دانش‌های بومی شده کشورمان دارد، اظهار داشت: اگر چنین اقدامات کور تروریستی می‌توانست در روند حرکت جمهوری اسلامی و رشد و بالندگی علمی و سیاسی نظام نقشی ایفا کند می‌بایست در سه دهه گذشته آثار آن را در جامعه شاهد می‌بودیم.
وی تاکید کرد: اثر اینگونه حرکت‌های مذبوحانه و ایذایی نشان دادن نقطه ضعف و نومیدی دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی است و نه تنها تاثیری در پیشرفت کشور نخواهد داشت بلکه اقتدار ملی کشور را برای رسیدن به آرمان‌های نظام افزایش می‌دهد.
ابوترابی فرد ابراز داشت: چنین اقداماتی عزم اساتید و دانشگاهیان را برای رسیدن به مرزهای دانش ارتقا می‌دهد و ما در آینده با سرعت بیشتری مسیر حرکت علمی کشور را خواهیم پیمود.
وی با بیان اینکه چنین اقدامات تروریستی آبروی نظام سلطه را که شعار مبارزه با تروریسم سر می‌دهند، خواهد برد، اظهار داشت:‌ این حرکت‌های تروریستی نشان می‌دهد که نظام سلطه خود پرچمدار حمایت از تروریسم دولتی و غیر دولتی در جهان است.
نائب رئیس فراکسیون اصولگرایان به تلاش سازمان‌های جاسوسی موساد و سیا برای انجام اقدامات کور تروریستی اشاره و گفت: ‌دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد.
ابوترابی فرد در پاسخ به اینکه آیا هیات رئیسه مجلس درباره استعفای حسینیان به جمع بندی رسیده است، گفت: اخیرا با وی دیداری داشتم تا دلایل حسینیان را برای طرح استعفایش از سمت نمایندگی استماع کند.
وی همچنین با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با حسینیان برای منصرف کردن او از تصمیمش ابراز امیدواری کرد: حسینیان از تصمیم خود منصرف شده و بار دیگر در مجلس حضور می‌یابد.
ابوترابی فرد در پاسخ به سوالی درباره شیوه حسینیان درخصوص انتشار متن استعفا نامه خود افزود: من اگر جای او بودم چنین نمی‌کردم.
انتهای پیام/ب