سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ترور نخبگان و شخصیت‌های علمی هیچ‌گونه تاثیری در پیشرفت‌های علمی ندارد.
                                      

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دشمنان برای نخبگان کشور‌های در حال توسعه چند طرح در دست دارند و یکی از آن‌ها دزدیدن مغز‌ها است و بخش وسیعی از عمران و آبادانی کشور‌های استکباری به دلیل دزدیدن مغزها از کشو‌رهای در حال توسعه است.
وی افزود: در حال حاضر در کانادا 12 هزار پزشک ایرانی وجود دارد که رنج و مشقت علمی فراوانی کشیده‌اند و برای ارتقای علمی آنها از بیت‌المال هزینه شده است اما شگرد جدید کشور‌های استکباری این است که از نیروی نخبه کشور‌های در حال توسعه استفاده کنند از این رو همیشه آنها هستند که سود می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهادت شهید علی محمدی برای کشور ایران ضایعه بزرگی است اما ایران اسلامی دامن پر جوششی دارد و قطعا پرچم به زمین نمی‌افتد و پرچمداران دیگری راه وی را ادامه می‌دهند.
وی به شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: دشمنان تصور کردند با شهادت شهید بهشتی می‌توانند، به اهداف خود برسند اما نظام اسلامی همچنان استوار است.
سلیمانی اضافه کرد: با شهادت شهید علی محمدی یکی از نخبگان هسته‌ای ایران، سایر نخبگان علمی کشور راه وی را با قوت بیشتری ادامه می‌دهند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه پرونده هسته‌ای ایران در دولت نهم و دهم فعال‌تر شده، تصریح کرد: استکبار جهانی زمانی که متوجه شد، دیگر نمی‌تواند با زور آزمایی کار از پیش ببرند و جمهوری اسلامی هم برای قدرت اینان حسابی باز نکرد، بر آن شدند تا برای مقابله با قدرت هسته‌ای ایران، رعب و وحشت را میان نخبگان علمی ایجاد کنند.
انتهای پیام/ج30