سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

اطاعت رد صلاحیت نشده، رأی نیاورده است.فرماندار شهرستان زرین دشت، امام جمعه شیراز و سرپرست راه آهن استان فارس با ارائه توضیحاتی در خصوص سخنان دیشب اطاعت در برنامه "رو به فردا " ، مطالب مطرح شده از سوی این اصلاح‌طلب را تکذیب کردند.
                                   

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار شهرستان زرین دشت در خصوص سخنان دیشب اطاعت در برنامه رو به فردا توضیحاتی داد.
وی گفت: آقای اطاعت رد صلاحیت نشده است و در دور قبل کاندیدای تهران بوده‌اند که رای هم نیاورده است.
خوشبخت در گفتگو با خبرنگار آزاد صدا و سیما در زرین دشت با اشاره به برخی از سخنان دیشب اطاعت گفت: آقای اطاعت که این همه دم از دموکراسی می‌زند، لازم است یادآور شوم که بعد از زلزله سال 82 در این شهرستان که من رئیس شورای شهر زرین دشت بودم و برای تهیه مایحتاج مردم به فرمانداری رفتم که آقای اطاعت هم حضور داشت و اظهار کرد که دموکراسی چرت است و چون شما با دولت نیستید، ما هیچ کمکی نمی‌کنیم.
فرماندار زرین دشت با اشاره به بهره‌برداری سد خسویه در دولت نهم گفت: آقای اطاعت و دوستانش در دولت اصلاحات قول دادند که این سد بعد از 14 ماه به بهره‌برداری می‌رسد که این اتفاق نیفتاد.
خوشبخت همچنین با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان بعد از گذشت 20 سال از زمان آغاز فعالیت اجراییش با 17 درصد پیشرفت فیزیکی رها شد، افزود: اما در سال 84 و با روی کار آمدن دولت نهم عملیات اجرایی آن از سر گرفته شده است و به زودی افتتاح می‌شود.
فرماندار زرین دشت با اشاره به مستنداتی گفت: در زمان اصلاحات به جاده زرین دشت ـ لار فقط 10 میلیون تومان اختصاص می‌یافت، در حالیکه در دولت نهم تاکنون بیش از 5 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته و این طرح در حال ساخت است.
خوشبخت خطاب به اطاعت افزود: شما که به تاخیر دو ساله ساخت پتروشیمی داراب معترضید در خصوص کارخانه کنستانتره که 14 سال قبل با حضور شما و کروبی کلنگ‌زنی شد و 200 هکتار به تصرف درآمد و تا به حال رها شده است، چه می‌گویید.
فرماندار زرین دشت گفت: آقای اطاعت به زرین دشت بیایند و در حضور مردم اظهار نظر کنند تا واکنش مردم را از نزدیک مشاهده کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از صدا و سیما از برپایی این مناظره‌ها گفت: از دیشب تاکنون صدها تلفن و پیامک زده شده و نسبت به سخنان اطاعت اعتراض کرده‌اند.

*روستایی روستای 20 خانوار نیز می‌داند که در این کشور کار شده است
امام جمعه شیراز نیز در واکنش به سخنان نماینده سابق مردم داراب در یک برنامه تلویزیونی گفت: روستایی روستای 20 خانوار می‌داند که در این کشور کار شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با اشاره به مناظره دیشب در صدا و سیما خطاب به اطاعت نماینده مردم داراب در مجلس ششم گفت: در انتخابات دهم 40 میلیون نفر آمدند، آیا آنهایی که در انتخابات دهم رأی می‌دادند مردم نبوده‌اند، اگر پاسخ دهید مردم نبودند، هم در چشم و هم در عقل‌تان تجدید نظر کنید، اگر می‌گویید مردم بودند پس مردم نفهمیده رأی داده‌اند و اینچنین حضور داشتند و با 25 میلیون رأی رئیس‌جمهور منتخب را برگزیدند.
وی افزود: روستایی روستای 20 خانوار می‌داند که کار شده است و شما که استاد دانشگاه هستید، نمی‌دانید و می‌گویید کاری نشده است.
آیت‌الله ایمانی گفت: اگر کاری نشده بود، انتخابات با این شکوه برگزار نمی‌شد.

*سرپرست راه آهن استان فارس اظهارات جواد اطاعت را تکذیب کرد
همچنین سرپرست راه آهن استان فارس نیز اظهارات جواد اطاعت در برنامه رو به فردا را تکذیب کرد.
تاکی سرپرست راه آهن فارس در گفتگویی در واکنش به سخنان اطاعت نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس ششم در مناظره تلویزیونی دیشب گفت: خبر خروج قطار از ریل به هیچ عنوان صحت ندارد و این خبرها سیاسی بود که در همان زمان نیز تکذیب شد.
وی تصریح کرد: قطار شیراز ـ اصفهان سیزدهم خرداد ماه امسال با سفر خانواده شهدا به حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد و تا آبان امسال هر دو هفته یکبار صورت می‌گرفت که از آذر برنامه حرکت قطار به صورت هفتگی شد و در چند روز اخیر نیز به دلیل کمبود مسافر این قطار موقتاً تعطیل شد و مجدداً از هشتم بهمن این برنامه برقرار خواهد شد.
وی گفت: متقاضیان خرید بلیط می توانند به سایت شرکت رجا مراجعه کنند.

*بازتاب سخنان جواد اطاعت در برنامه رو به فردا در زرین دشت
همچنین سخنان نماینده سابق مردم داراب و زرین دشت در برنامه زنده رو به فردا در شهرستان زرین دشت بازتاب گسترده‌ای داشته است.
جمعی از نمازگزاران جمعه شهرستان زرین دشت بعد از نماز در گفتگو با خبرنگار آزاد صدا و سیما نسبت به اظهارات اطاعت اعتراض کردند.
یکی از اهالی روستای خلیل آباد این شهرستان گفت: تعجب می‌کنم آقای اطاعت که خود معروف به این لقب (کذاب) است چرا دیگران را دروغگو معرفی می‌کند، وی از صدا و سیما خواست از افراد واقع‌بین حتی مخالف در چنین برنامه‌هایی دعوت شود.
همچنین یکی دیگر از مصاحبه شوندگان ضمن تشکر از برگزاری مناظره‌ها گفت: نمی‌توان خدمات دولت نهم را در این منطقه نادیده گرفت و مناظره‌ها هم جنبه مثبت دارد و هم منفی.
یکی از اهالی روستای خسویه هم به اطاعت گفت: تعجب می‌کنم که می‌گوید در این منطقه کاری نشده است او که خودش را نماینده مردم می‌دانست مردم او را به عنوان نماینده قبول نداشتند.
انتهای پیام/آ10