سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                 
عضو کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌‌خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی از جهل برخی خواص و کم‌اطلاعی مردم سوءاستفاده می‌کنند، خاطر‌نشان‌کرد: هر اندازه که رسانه‌های داخلی در روشنگری مردم نقش مؤثری را ایفا کنند، نقش رسانه‌های غربی کمرنگ‌تر خواهند شد.

مهدی مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به رویکرد جدید صدا و سیما در پخش سری جدید مناظرات، اظهار داشت: مناظره‌های تلویزیونی در روشنگری مردم بسیار هدفمند بوده و اگر قبل از انتخابات این نوع مناظره‌ها صورت می‌گرفت بسیاری از حوادث پس از انتخابات بوجود نمی‌آمد.
وی گفت: اگر این مناظره‌ها قبل از انتخابات انجام می‌گرفت موجب می‌شد تا همه افراد در زمان انتخابات سعه‌صدر داشته و بتوانند یکدیگر را تحمل کرده و با نتیجه انتخابات منطقی برخورد کنند.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌‌خارجی مجلس افزود: صدا و سیما باید بی‌طرفی خود را حفظ کرده و یک‌جانبه‌گرایی نداشته باشد و با پخش حرف‌های دو طرف، قضاوت را بر عهده مردم بگذارد.
وی با اشاره به اینکه شاید عده‌ای در خصوص مناظره‌های اخیر جو‌سازی‌هایی را داشته باشند، اظهار داشت: در کشورهای دموکراتیک گروه‌های مختلف نظرات خود را بیان کرده و مردم با توجه به صحبت‌های آنها راه خود را مشخص می‌کنند.
مهدی‌زاده گفت: کشور ما در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری‌اسلامی‌ است و همه گروه‌ها در این مسیر حرکت می‌کنند.
وی پخش مناظره‌های اخیر توسط صدا و سیما را از رونق‌افتادن شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و اضافه‌کرد: به هر میزان که صدا و سیما در روشنگری افکار عمومی تلاش کند به همان نسبت شعله رسانه‌های غربی خاموش خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌‌خارجی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی از جهل برخی خواص و کم‌اطلاعی مردم سوءاستفاده می‌کنند، خاطر‌نشان‌کرد: هر اندازه که رسانه‌های داخلی در روشنگری مردم نقش مؤثری را ایفا کنند، نقش رسانه‌های غربی کمرنگ‌تر خواهند شد؛ چرا که آنها حق نیستند و نمی‌توانند برنامه‌ای را ارائه دهند.
انتهای پیام/ک