سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 مردم ژرف اندیش تهران در راهپیمایی 22 بهمن ماه در اعتراض به نقش موسوی، کروبی و خاتمی در فتنه ها و حوادث اخیر اجازه ورود آنها را به اجتماع میلیونی خود ندادند. مردم خواستار محاکمه این افراد در دستگاه قضایی بودند.
                                  

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی ساعت 11 امروز به قصد شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از خیابان رودکی عازم راهپیمایی بود که پس از مشاهده حضور میلیونی مردم به سمت یکی از کوچه‌های این خیابان به نام بن‌بست مصطفی رفته و در یکی از کوچه های این خیابان متواری و پنهان شد.
برپایه این گزارش وی تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر امروز خود را در این منزل پنهان کرد. تیم حفاظتی وی پس از مشاهده خلوتی خیابان‌ها و عدم حضور مردم او را تحت مراقبت شدید با پوشش پارچه ای از کوچه خارج کرده و سوار برخودروها به سرعت منطقه را ترک کردند.

کروبی بار دیگر با شعار "‌مرگ بر منافق " بدرقه شد

مهدی کروبی که سعی داشت با ورود خود به میدان صادقیه حضور بیش از 5 میلیونی مردم تهران در راهپیمایی 22 بهمن را تحت‌‌الشعاع قرار دهد با شعار " مرگ بر منافق " و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " از صحنه گریخت.
پیش از این کروبی در جریان حضور خود در نمایشگاه مطبوعات،‌ استان قزوین و راهپیمایی 13 آبان نیز با جمعیت خشمگین مردم که نسبت به موضع‌گیری‌ها و رفتار و گفتار وی در حوادث پس از انتخابات به شدت معترض بودند، مواجه شده و مجبور به فرار از خشم مردم شده بود.

خودروی کروبی به مردم و اتومبیل‌ها آسیب وارد کرد

کروبی که از مسیر اتوبان اشرفی اصفهانی درصدد ورود به فلکه دوم صادقیه بود در مواجهه با گروهی از مردم که با شعار " مرگ بر منافق " و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " نسبت به حضوراو واکنش نشان داده بودند، در گریز از صحنه به تعدادی از مردم و خودروی آنان آسیب وارد کرد.
پیش از این کروبی در جریان حضور خود در نمایشگاه مطبوعات،‌ استان قزوین و راهپیمایی 13 آبان نیز با جمعیت خشمگین مردم که نسبت به موضع‌گیری‌ها و رفتار و گفتار وی در حوادث پس از انتخابات به شدت معترض بودند، مواجه شده و مجبور به فرار از خشم مردم شده بود.

خاتمی در مواجهه با راهپیمایان 22 بهمن شوکه شد

محمد خاتمی که از مدت‌ها قبل برای بهر‌ه‌‌برداری سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌ریزی کرده بود در تقاطع زنجان- آزادی درصدد ورود به جمع میلیونی مردم بود که در مواجهه با آنان ناچار محل را ترک کرد. مردم تهران با مشاهده وی با شعار " مرگ بر منافق " خشم و عصبانیت خود را از عملکرد وی فریاد کردند.
خاتمی نیز مثل کروبی با اتومبیل از صحنه گریخت.

شعار علیه سران فتنه در میدان آزادی

شبکه ایران از میدان آزادی، محل برگزاری مراسم 22 بهمن خبر داد؛ جمعیت گسترده مردم با استقبال از پلاکاردی علیه سران فتنه، شعار "مرگ بر منافق " و "حیدری ام حیدری ام، سرباز سیدعلی ام " سر دادند.
سیل جمعیتی که از دقایق ابتدایی صبح امروز در میدان آزادی حضور پیدا کرده اند، با مشاهده این پلاکارد که شعار "موسوی، کروبی و خاتمی، مطرودین ملت " بر آن نقش بسته است، احساس و اعتراض خود را علیه رویکرد اخیر سران جریان اصلاحات ابراز کردند.
گزارش ها از خیابان های منتهی به میدان آزادی هم، حاکی از شعارهای مردمی علیه سران فتنه است.
انتهای پیام/