سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                                    
اعزام 50 هزار نفر از اصفهان برای بازدید از مناطق جنگی

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: در سال جاری 50 هزار نفر از اصفهان برای بازدید از مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

سردار مجتبی فدا در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره ادبیات بسیج در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: در سال جاری برای اعزام 50 هزار نفر از اصفهان برای بازدید از مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی شده است، اما این آمادگی وجود دارد که این تعداد افزایش پیدا کند.
وی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور اصفهان از 21 بهمن آغاز شده است و تا 25 فروردین ادامه دارد و روزانه 400 نفر از استان از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری با رشد 10 تا 15 درصدی برای اعزام به مناطق جنگی برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: دوران دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان آن به همه مردم و جوانان تعلق دارد مردم و جوانان آنها را از کلیت نظام می‌دانند و هدف از برگزاری این اردو‌ها آشنایی مردم با شرایط سخت دوران دفاع مقدس است.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: همان‌گونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در زیر باران آتش و هجمه دشمن تنها با یک سخن حضرت امام (ره) جزایر مجنون را حفظ کردند و یا حصر آبادان شکستند، امروز هم همین افرادی که از بازدید مناطق جنگی باز می‌گردند با الگوگیری از شهدا و رزمندگان در مقابل فتنه جویان داخلی و خارجی گوش به فرمان مقام معظم رهبری ثابت قدم ایستاده‌اند.
انتهای پیام/صا30