سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                                         
ایران بر اسرائیل غلبه خواهد کرد. براساس تحقیق به عمل آمده توسط مرکز تحقیقات امنیت قومی دانشگاه تل‌آویو در صورت بروز جنگ و هرگونه برخورد میان ایران و رژیم صهیونیستی، ایران پیروز جنگ خواهد بود.
براساس مقاله منتشره در پایگاه اطلاع رسانی "المکتوب " و به نقل از "مرکز تحقیقات امنیت قومی دانشگاه تل‌آویو " پیش بینی شده بروز هرگونه برخورد یا جنگ میان رژیم صهیون?ستی و ایران به نفع این رژیم و آمریکا نخواهد بود و برنده نهایی این نزاع بی‌شک ایران خواهد بود و تلاش آمریکا برای ایجاد مانع برسر دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای و اتخاذ اقدامات یک‌جانبه برای توقف برنامه‌های این کشور و یافتن راه حلی یک‌سویه برای آن بی‌فایده است.
این پایگاه با استناد به سخنان "امیلی لانداو " مسئول اجرای این پروژه تحقیقاتی می‌نویسد: "در صورتی‌که اسرائیل تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد آمریکا فقط به یافتن راهبردهای سیاسی مقابل تهران اکتفا و در این جنگ اسرائیل را به حال خود رها خواهد کرد ".
لانداو در ادامه می‌افزاید: "در صورت آگاهی ایران از این قصد آمریکا، بی‌شک از تمام توان خود برای از بین بردن اسرائیل با تکیه بر نیروی هوایی و موشک‌های بالستیک خود استفاده خواهد کرد ".
براین اساس این پژوهشگر صهیونیستی پیش بینی می‌کند: "اسرائیل نمی‌تواند از توان و قدرت هسته‌ای خود استفاده کند، چون از ترس بروز جنگ هسته‌ای در منطقه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد ".
لازم به ذکر است در این پژوهش افرادی چون ژنرال احتیاط "گیورا آیلند " و ژنرال احتیاط "اهارون زفی فرکش " رئیس پیشین سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی و بسیاری از اساتید برجسته دانشگاهی این رژیم که نخواستند نامشان فاش شود، مشارکت داشتند.
و در این‌باره یک مسئول بلند پایه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به خبرگزاری رویترز توضیح داد که نتایج این تحقیق تاثیری عمیق بر تصمیمات متخذه در این رژیم خواهد گذاشت ".