سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                        

طلاب حوزه علمیه قم با امضای طوماری به طول 20 متر از اتخاذ مواضع انقلابی آیت‌الله نوری همدانی در حوادث اخیر تقدیر کردند.


 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طلاب حوزه علمیه قم عصر امروز با امضای طوماری حمایت خود را از مواضع انقلایی آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دفاع از امام، ولایت فقیه و رهبری اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، این طومار که از ساعات ابتدایی امروز در مدرسه فیضیه نصب شده بود با استقبال گسترده طلاب حوزه علمیه مواجه شد و بیش از 3 هزار طلبه آن را امضا کردند.
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید است که نقش بسزایی در قیام 19 دی سال 56 قم داشت.
این مرجع انقلابی از یاران ثابت قدم امام بودند که در شروع نهضت امام بارها طعم زندان را چشیدند، تا جایی که عمال رژیم شاهنشاهی نتوانستند در برابر مواضع انقلابی وی تاب بیاورند و این مرجع تقلید را به شهر خلخال تبعید کردند.
آیت‌الله نوری همدانی پس از انقلاب هم همیشه یار و یاور امام و پس از آن یاور مقام معظم رهبری بودند و در جریانات پس از انتخابات به روشنی جایگاه رفیع مرجعیت شیعی را در بین مردم به رخ همگان کشیدند.
این عالم شجاع دفاع از نظام و رهبری را بر همگان واجب دانسته و در کور شدن چشم فتنه‌ای که برای از بین بردن اسلام واقعی پا به عرصه کشور گذاشته بود، نقش مهمی ایفا کرد.
وی در بیانات و مواضع خود در حوادث اخیر همواره بر دفاع از جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی تاکید داشت و رهنمودهای وی به چراغی فرا راه جستجوگران حقیقت تبدیل شد.
این مرجع تقلید همچنین در وقایع اخیر با اتخاذ مواضع روشنگرانه، بهره‌گیری از شعارهای اصیل انقلابی از سوی مردم ولایت‌مدار کشور را خوستار شد و ابداع کننده شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» بود که به سرعت این شعار در سراسر کشور و در بین مردم فراگیر شد.
آیت‌الله نوری همدانی که در یوم‌الله 22 بهمن نیز به سیل خروشان عظیم ملت ایران پیوست، حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی ده‌ها میلیونی را پشتیبانی از ولایت فقیه و آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رکن رکین نظام دانست.
انتهای پیام/ک20