سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

آمریکا به ایران حمله کند، جان سالم به در نخواهد برد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به آمریکا هشدار داد که حمله نظامی به ایران تنها شکست آمریکا را به دنبال دارد و آمریکا از چنین اقدامی جان سالم به در نخواهد برد.
                                                 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، ژنرال "نیکولای ماکاروف " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: حمله نظامی احتمالی به ایران برای آمریکا تنها شکست به همراه دارد و آمریکا از چنین اقدامی جان سالم به در نخواهد برد.
وی در عین حال تاکید کرد که رهبران روسیه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا مانع از بروز چنین حمله‌ای شوند.
ماکاروف روز چهارشنبه گفت: دریادار "مایکل مولن " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا اخیرا اعلام کرده که در این کشور طرحی برای حمله نظامی به ایران وجود دارد. ولی آمریکایی‌ها باید دقیقا این مسئله را درک کنند که در حال حاضر و زمانی که آنها در حال انجام عملیات نظامی گسترده در افغانستان و عراق هستند، گشودن جبهه سومی برای حمله به ایران تنها منجر به شکست آنها می‌شود و نخواهند توانست از چنین اقدامی جان سالم بدر ببرند.
این ژنرال بلندپایه معتقد است که عواقب حمله احتمالی به ایران «بسیار وحشتناک» خواهد بود، ضمن اینکه این عواقب تنها شامل منطقه نبوده و برای روسیه نیز خطرناک است.
"نیکولای ماکاروف " افزود: ایران همسایه روسیه است، ما با دقت زیاد روند اوضاع پیرامون این کشور را زیر نظر داریم و رهبران روسیه به هر اقدامی دست خواهند زد تا مانع از بروز چنین روند اوضاعی (حمله نظامی به ایران) شوند.
انتهای پیام/.