سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

نیروهای امنیتی ‌مهدی هاشمی را همانند شهرام جزایری به کشور بازگردانند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تأکید کرد: چگونه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می‌توانند شهرام جزایری‌ها را به داخل کشور بازگردانند و محاکمه کنند، اما مهدی هاشمی رفسنجانی را نمی‌تواند بازگرداند؟


 

محمد محمدی مسعودی عضو شورای مرکزی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال و همچنین حماسه بی‌نظیر ملت در 9 دی را دارای پیام‌هایی برای دوست و دشمن در داخل و خارج کشور برشمرد و تصریح کرد: این خروش ملت نشان داد که ملت همانند حضور بی‌نظیر در انتخابات 22 خرداد و ثبت افتخاری برای کارآمدی مردم سالاری دینی به عنوان بهترین مدل برای اداره جامعه در دنیای کنونی، یک دل و منسجم و متحد، حول محور ولایت و امید به آینده، عزم خود را برای پیشرفت مبتنی بر عدالت در دهه چهارم انقلاب اسلامی جزم کرده است.

وی تلاش شبانه‌روزی جوانان و دانشمندان این مرز و بوم و جهاد علمی آنها و پیشرفت‌هایی که هر روز شاهد آن هستیم را مؤید عزم جزم ملت ایران برای پیشرفت مبتنی بر عدالت دانست و افزود: دشمن پیام این اتحاد و انسجام را در 22 بهمن دریافت کرد و مشاهده می‌کنید در موضع انفعال قرار گرفته است، ولی آنچه که باعث تعجب است این است که چرا مسئولان امر به یکی از پیام‌ها و درخواست‌های شفاف ملت در 9 دی و 22 بهمن جامع عمل نمی‌پوشاند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: ملت بارها و بارها از مسئولان خواسته با کسانی که در مقابل این ملت ایستادند، جمهوریت نظام را بلافاصله پس از انتخابات زیر سئوال بردند، در برابر آرای ملت تمکین نکردند، پا را فراتر نهاده و به خود اجازه دادند که اسلامیت نظام و مردم را زیر سئوال ببرند و اهانت کنند و خون به دل ملت کرده و دشمنان این ملت را شاد کردند، برخورد قانونی کنند؛ با کسانی که به طراحی و پشتیبانی این مسائل ‌متهم هستند ‌و تلاش داشتند تا آتش‌فشان‌های نامه‌ کذایی را به رخ بکشند، برخورد قانونی کنند؛ با کسانی که از اموال دانشگاهی که انگار ارث خانوادگی آقایان است در اغتشاشات استفاده کردند، برخورد قانونی کنند.

مسعودی در ادامه با طرح این پرسش که مهدی هاشمی رفسنجانی اگر متهم است و طبق گفته مسئولان تحت پیگرد قضایی قرار دارد چرا به کشور بازگردانده نمی‌شود تا محاکمه شود؟ تأکید کرد: چگونه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می‌توانند شهرام جزایری‌ها را به داخل کشور بازگردانند و محاکمه کنند، اما مهدی هاشمی رفسنجانی را نمی‌توانند بازگردانند؟

وی با اشاره به خروج مهدی هاشمی از کشور در 5 ماه گذشته تحت عنوان بازرسی از واحدهای دانشگاه آزاد در انگلیس، این سوال را مطرح کرد که جاسبی خرج مهدی هاشمی رفسنجانی را از جیب کدام خانواده بدبختی که با هزار مشقت و بدهی فرزند خود را به دانشگاه آزاد فرستاده، تأمین می‌کند؟

عضو شورای مرکزی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همچنین تأکید کرد: آقایان بدانند ملت ایران انقلاب کرد که تبعیضی در این مملکت نباشد و مسئله‌ای به نام آقازادگی در این مملکت اتفاق نیفتد، چراکه تمامی ملت ایران آقازاده هستند.

مسعودی از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضایی کشور خواست اگر نمی‌تواند داد این مردم را بستاند و به وظیفه الهی خویش عمل و به حرف‌های روز معارفه خویش پایبند باشند، استعفا دهد.

وی با مسئول دانستن رئیس دستگاه قضا در پیشگاه خدا، رهبری و ملت زجر کشیده و در پیشگاه خون شهدا و امام عزیز گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی بداند که در اجرای عدالت تمام ملت ایران پشتیبان وی هستند و اکنون زمان تساهل و تسامح نیست.

عضو شورای مرکزی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان کنار گذاشتن مصلحت‌سنجی‌های خیالی و عمل به وظیفه قانونی با اجرای دقیق و سریع عدالت و برخورد با قانون‌شکنان را خواسته ملت ایران در 22 بهمن و 9 دی از رئیس قوه قضائیه دانست.
انتهای پیام/ع