سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رئیس مجلس لبنان تاکید کرد: همه کشورها و اتحادیه‌های جهان اسلام کالاهای صهیونیستی را تحریم کرده و راهکارهای عملی را برای محکوم و منزوی کردن این رژیم بکار ببرند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استامبول، نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان امروز در سخنان خود در نشست اضطراری کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو کنفرانس اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت‌های غرب از این جنایات اظهار داشت: غربی‌ها به جای جلوگیری از اقدامات وقیحانه رژیم اشغالگر قدس به ایران فشار می‌آورند این درحالی است که ایران صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود را ثابت کرده است. در عین حال این رژیم اسرائیل سلاح‌های آمریکایی را به کار می‌برد و علیه مردم غزه هم از آن استفاده می‌کنند و تصمیمات بین‌المللی را نیز نادیده می‌گیرند.
وی ادامه داد: این رژیم در جلوی چشمان نیروهای بین‌المللی مردم لبنان و فلسطین را مورد حملات وحشیانه قرار می‌دهند، بنابراین باید ایالات متحده آمریکا مجبور به برقراری عدالت در اظهارات و اقدامات عملی خود نسبت به سایرین شود.
رئیس مجلس لبنان تاکید کرد: همه کشورها و اتحادیه‌های جهان اسلام کالاهای صهیونیستی را تحریم کرده و راهکارهای عملی را برای محکوم و منزوی کردن این رژیم بکار ببرند.
انتهای پیام/ر