سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار گفت: در 30 مسجد این شهرستان مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: علاوه بر این،20 هیئت مذهبی نیز در شهرستان گرمسار شهادت حضرت فاطمه (س) را به سوگ می‌نشینند.
وی تصریح کرد: باید در روز شهادت حضرت زهرا (س)، هیئت‌های مذهبی مثل روز عاشورا عزاداری کنند.
مصائبی با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) اظهار داشت: زهرا (س)، سرور زنان عالم بوده و نه تنها الگویی برای زنان است بلکه مردان آزاده هم به او تاسی کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار با برشمردن برنامه‌هایی که به مناسبت ایام فاطمیه دوم در این اداره برگزار می‌شود، گفت: 15 هیئت در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دسته‌روی همراه با زنجیرزنی دارند.
وی افزود: مسیر حرکت دسته‌ها با هماهنگی نیروی انتظامی از گلزار شهدا و از آنجا به مسجد جامع گرمسار است.
مصائبی برگزاری ایستگاه صلواتی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار ذکر کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از اعزام 15 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
مصائبی افزود: این مبلغان با هدف تبلیغ و نشر احکام دین مبین اسلام و معارف اهل بیت (ع)، تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)، جایگاه زن در جامعه اسلامی و موقعیت حضرت زهرا (س) به عنوان یک زن در پیشبرد اسلام و حمایت از ولایت در ایام فاطمیه به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.
وی تبلیغ دین را یکی از بهترین و بالاترین اعمال دانست و بیان کرد: آشنایی مردم با مسائل دینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، از این رو باید تلاش شود تا همگان مبلغ دین بوده و در ترویج فرهنگ اسلام و تشیع تلاش کنیم.
مصائبی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، دفاع از اصول اسلام و نظام مقدس اسلامی، گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردم، مدیریت محیط تعاملی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها، استفاده اکثریت مردم از آموزه‌های دینی از راهکارهای اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن است.
انتهای پیام/م20/ک