سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

مسئول کانون مداحان استان مرکزی از حرکت کاروان غم با حضور هیئت‌های عزاداری در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

علیرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کاروان غم و عزاداری دخت نبی (س) از ساعت 5/9 صبح فردا از امامزاده عبدالله و آمنه خاتون به سمت مصلی شهر به سینه‌زنی و زنجیززنی خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: در این مراسم آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و علیرضا مرادی مداح اهل بیت (ع) به ایراد سخنرانی و مداحی می‌پردازند.
مسئول کانون مداحان استان مرکزی همچنین از برگزاری مراسم تشییع نمادین تابوت حضرت فاطمه زهرا (س) در اراک خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این مراسم نیز فردا شب از حسینیه سادات اراک آغاز و به سمت مزار شهدای گمنام مصلی‌ اراک ادامه خواهد داشت.
مرادی گفت: با توجه به لزوم برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سعی شده است از مشارکت و همکاری مردم در این مراسم بیشتر استفاده شود تا بتوان این مراسم را عاشورایی برگزار کرد.
وی بیان داشت: امشب نیز مراسم‌ ویژه عزاداری در حسینیه دارالایتام سادات مکبر اراک با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد.
مسئول کانون مداحان استان مرکزی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و سرمشق تمام زنان مسلمان است و پیروی از روش و سیره عملی ایشان، انسان را به کمال خواهد رساند.
انتهای پیام/ز30/ک