سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

ظلم و جفا به ساحت حضرت زهرا(س) همچنان ادامه دارد .

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهشهر گفت: ظلم و جفا به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم فلسفی ظهر امروز در خطبه‌های آیین وحدت‌بخش نماز جمعه این شهرستان که در مصلای امام خمینی(ره) ماهشهر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) یک شخصیت بی‌نظیر و الگویی نمونه برای جهان اسلام به شمار می‌رود.
وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام در دوران حیات پربرکت خود مورد ظلم و جفای بسیار قرار گرفت و در نهایت نیز مظلومانه به شهادت رسید.
خطیب جمعه ماهشهر ادامه داد: متأسفانه این ظلم از سوی وهابیت همچنان ادامه داد و اخیراً در یکی از کشورهای عربی مسجدی را که با نام این بانوی بزرگوار ساخته شده بود را تخریب کرده و به جای آن در حال احداث ورزشگاه هستند.
فلسفی با اشاره به سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم و آیین‌های این روز تمام تلاش و ظرفیت‌های خود را به کار ببرند.
وی اضافه کرد: باید ظلم‌هایی که در حق این بانوی بزرگوار روا داشته شده است به خوبی برای مردم تشریح شود و ابعاد شخصیتی وی به درستی و کاملاً بازگو شود.
امام جمعه ماهشهر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ماهشهر با اشاره به هفته هلال احمر اظهار داشت: لازم است از زحمت‌کشان هلال احمر که خود را در تمام شرایط وقف خدمت به مردم می‌کنند، قدردانی شود.
فلسفی در پایان افزود: این عزیزان در تمام حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی و در گرما و سرما لحظه‌ای از خدمت به خلق خدا فروگذار نمی‌کنند و این مسئله پاداشی بزرگ و اخروی دارد.
انتهای پیام/آ30/ب