سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                    
موج کاروان آزادی تا برچیدن اندیشه صهیونیستی ادامه خواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: ناوگان صلح و آزادی حرکت کرد و موجی در دنیا به راه انداخت که این موج تا برچیده شدن اندیشه صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در دیدار میهمانان خارجی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره)‌ با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کشتی‌های کاروان آزادی حامل کمک‌های مردمی به مردم غزه تصریح کرد: در این حادثه جز دولت آمریکا هیچ کسی از این رژیم حمایت نکرد و اکثریت دولت‌های عالم رفتار جنایتکارانه آنها را در برخورد با ناوگان آزادی محکوم کردند.

*دوران تاریخی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است

وی افزود: باید محکم بایستیم، دوران تاریخی رژیم صهیونیستی به آخر رسیده و فلسفه وجودش را از دست داده است. زمانی او را تأسیس کردند تا بر منطقه خاورمیانه و سپس بر دنیا حاکم شوند اما امروز شاهدیم که برای حفظ آن مجبور به لشکرکشی به منطقه شده‌اند و این به معنی آن است که کارآیی رژیم صهیونیستی از بین رفته است.

*رژیم صهیونیستی به مانند ماشین اوراقی است که کارآیی خود را از دست داده است

رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی را به مانند ماشینی اوراقی توصیف و خاطرنشان کرد: دوره این رژیم به پایان رسیده و این اقدامات‌شان از موضع قدرت نیست بلکه از موضع ضعف و ذلت است.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: رژیم صهیونیستی نظم فکری و تسلط بر اعصاب خود را از دست داده والا کودن‌ترین سیاستمداران جهان نیز این عمل "حمله به کاروان آزادی " را انجام نمی‌دهند و می‌بینیم که در برابر فشار افکار عمومی دنیا دیوانه شده‌اند.
وی گفت: ناوگان صلح و آزادی حرکت کرد و به ظاهر متوقف شد اما موجی را در دنیا به راه انداخت که این موج تا برچیده شدن اندیشه صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دل و اندیشه همه ملت‌ها همراه کاروان صلح و آزادی است، تصریح کرد:‌ این کاروان ادامه دارد و با همت شما انشاءالله در آینده نزدیک صدها کاروان صلح و آزادی از سراسر جهان به سمت فلسطین حرکت خواهد کرد. اگر خیال کردند با حمله و به شهادت رساندن جمعی از انسا‌ن‌های آزاده و آزادی‌خواه مسئله خاتمه پیدا کرد، باید بدانند اشتباه می‌کنند تازه کار شروع شده و انسانیت بیدار شده است.
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به صهیونیست‌ها و اربابانش نصحیت کرد:‌ بیش از 110 سال جنایت و فریب‌کاری کردید، بس است به نفع خودتان است که در برابر حق و عدالت تسلیم شوید.
وی ادامه داد: به اربابان و حامیان این رژیم جعلی و غاصب نصحیت می‌کنم بیش از 60 سال از جنایت این رژیم به طور مطلق حمایت کردید دیگر بس است، به نفع خودتان است که این بازی دروغ تاریخی را پایان دهید بهترین حالت این است همانطور که طراحی کرده و این رژیم را تحمیل کردید آن را جمع کرده و ببرید.
رئیس‌جمهور در همین خصوص اظهار داشت: این یک نصحیت مشفقانه و دلسوزانه است ولی اگر به آن توجه نکنید دست قدرت ملت‌ها که تجلی قدرت خداوند است به زودی زود بساط این رژیم جعلی و ضدبشری را از ریشه خواهد کند.
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود به موضع‌گیری کشورها در مقابل جنایات اسرائیل در حمله به کاروان آزادی اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه خوشبختانه بعضی مواضع خوبی گرفتند، بعضی از کشورهای اروپایی محکوم کردند که از آنها تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم به این مواضع خود ادامه داده و به جای اینکه در مقابل ملت‌ها بایستند در کنار ملت‌ها باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شخصیت حضرت امام خمینی (ره)‌ تصریح کرد: انسان‌های جهانی آسمانی هستند بالاخره یک فرد در یک جایی و از یک ملتی به دنیا می‌آید اما اگر این فرد، شخصیت و اندیشه او اوج گرفت و عاشق بشریت، عدالت‌خواه و آزادی‌خواه بود جهانی می‌شود.

*امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی متعلق به همه بشریت است

رئیس‌جمهور ادامه داد: درست است که امام خمینی (ره)‌ از ایران بود و انقلاب اسلامی از ایران آغاز شد اما همانطور که پیامبران جهانی بوده و متعلق به خود، قبیله و جغرافیا نیستند امام (ره)‌ و انقلاب اسلامی متعلق به همه بشریت و در خدمت همه بشریت است.
احمدی‌نژاد با تأکید براینکه هیچ کسی در عالم مالک امام و راه امام نیست، خطاب به میهمانان خارجی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره)‌، ابراز داشت: نسبت بنده با امام مثل نسبت شما با امام و نسبت امثال بنده با انقلاب مثل نسبت شما با انقلاب است، انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه انسان‌ها است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و فریاد امام (ره)‌ فریاد بلند اعتراض بشریت در برابر اندیشه انسان‌کش مادی است، راه، مکتب و اندیشه امام (ره) برای نجات بشریت از سیطره خودخواهی‌ها و برتری‌جویی‌ها است.
رئیس‌جمهور یادآور شد: کسانی که با شعار «بدون اتصال به آسمان خودمان سعادت بشری را تأمین می‌کنیم، اومانیسم، لیبرالیسم و دموکراسی» آمدند، سنگین‌ترین جنایت تاریخ بشریت را مرتکب شدند. در یک قرن بیش از 100 میلیون انسان کشته شده‌اند که بیشتر از کشته‌های جنگ‌های‌ تاریخ بشر است.
احمدی‌نژاد گفت:‌ امام (ره) آمد بگویید؛ ای انسان‌ها اگر سعادت، رفاه، آرامش، امنیت ، پایداری، صلح و برادری می‌خواهید همه اینها فقط در اتصال به آسمان و عشق به انسان‌ها محقق خواهد شد، اگر دل شما مملو از عشق به انسان‌ها نباشد قادر نخواهید بود عدالت، انسانیت و برادری را حاکم کنید.

*امام خمینی(ره) زبان گویای همه ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان است

وی امام خمینی (ره) را زبان گویای همه ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان دانست و تصریح کرد:‌ به همین دلیل ایران هم متعلق به شما و خانه شما است، ملت ایران برادران شما هستند و در دل ملت ایران عشق به همه بشریت نهفته است.
رئیس‌جمهور با تأکید براینکه از مشکلاتی که در هر نقطه جهان هست ناراحت هستیم و در برابر ظلم خواهیم ایستاد، خاطرنشان کرد: به کسی ظلم نخواهیم کرد و همه ملت‌ها و انسان‌های روی زمین را از صمیم دل دوست داریم و پیشرفت و رفاه را برای همه ملت‌ها می‌خواهیم، این سرفصل‌های آموزه‌های امام (ره) است و آن رشته‌ای‌ است که دل‌های ما را به هم نزدیک و در آینده نزدیک دست‌های ما را به هم پیوند خواهد زد تا با کمک هم جهان را از ظلم خالی و صلح و عدالت را حاکم کنیم و به لطف خداوند این حقیقت اتفاق خواهد افتاد.
براساس این گزارش قبل از سخنان رئیس‌جمهور محمدعلی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) و چند تن از میهمانان خارجی به ایراد سخنانی پرداختند.
یکی از این میهمانان به نمایندگی از سایرین که از 40 کشور در این جلسه حضور داشتند اعلام کرد: آماده‌ایم هر تدبیری که نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن محاصره غزه اتخاذ می‌کند را اجرا کنیم.
همچنین در پایان این مراسم میهمانان با احمدی‌نژاد عکس یادگاری گرفتند.
انتهای پیام/ز