سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام خود بر تداوم راه کاروان آزادی تأکید داشتند، گفت: مجلس نیز از اینگونه حرکت‌ها و اعزام کاروان به غزه حمایت خواهد کرد.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی و پیام مقام معظم رهبری در این باره گفت: همانطور که ایشان تأکید داشتند، این حرکت نمادین باید تداوم داشته باشد و اعزام کاروان‌های دریایی برای شکستن حصر غزه و کمک‌رسانی به مردم مظلوم این منطقه همچنان ادامه یابد.
وی این پیام را رهنمودی برای کل ملت‌های استکبارستیز جهان و آنهایی که دغدغه ملت مظلوم فلسین را در سر دارند، خواند و اظهار داشت: با این رهنمود امید است که این محاصره طولانی مدت توسط رژیم صهیونیستی شکسته شده و سران این رژیم محاکمه شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجلس نیز از اینگونه حرکت‌ها و اعزام کاروان به غزه حمایت لازم را به عمل خواهد آورد، یادآور شد: این جنایت انعکاس گسترده‌ای در سراسر جهان داشته و حتی کشورهایی هم که تا به حال از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کردند، نتوانسته‌اند نسبت به کشتار عده‌ای کمک‌رسان سکوت کنند.
الهیان با اشاره به احضار سفرای رژیم صهیونیستی در برخی کشورها برای پاسخگویی در خصوص این جنایت گفت: اگر تا به حال ملت‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کردند، از این پس دولت‌ها نیز به این رژیم معترض شده و به حقانیت ایران در سیاست 30 ساله خود نسبت به رژیم غاصب اسرائیل پی برده‌اند.
وی ادامه داد: در این راستا حتی برخی کشورها سفرای خود را از فلسطین اشغالی فراخوانده‌اند، که این موضوع نشانگر منزوی‌تر شدن روزافزون این رژیم نزد ملت‌ها و دولت‌های جهان است.
انتهای پیام/